رئیس جمهوری در شورای اداری شهرستان پردیس:

ضرورت ایجاد شهرک‌ نخبگان در کنار توسعه کمی‌ و کیفی پارک علم‌ و فناوری پردیس

پردیس (پانا) - رئیس‌جمهور با حضور در اولین شورای اداری فرمانداری شهرستان پردیس در پارک علم و فناوری این شهرستان، بر ضرورت ایجاد شهرک‌ نخبگان در کنار توسعه کمی‌ و کیفی پارک علم‌ و فناوری پردیس در سال ۱۴۰۱ تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۹۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت ایجاد شهرک‌ نخبگان در کنار توسعه کمی‌ و کیفی پارک علم‌ و فناوری پردیس

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان پردیس، شورای اداری شهرستان پردیس در سال ۱۴۰۱ به ریاست حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور و با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار تهران، معان علمی فناوری رئیس‌جمهور، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید ایران، معاونان استاندار، فرماندار پردیس و روسای ادارات شهرستان در محل پارک علم و فناوری پردیس برگزار شد.

رئیس‌جمهور با حضور در شهرستان پردیس ضمن بازدید از بخش‌های مختلف پارک علم و فناوری پردیس، توسعه اقتصاد دانش‌بنیان را جزء اولویت‌های کشور در مسیر رشد و آبادانی دانست و بر توسعه کمی و کیفی این مجموعه تاکید کرد.

رئیس جمهور همچنین در بازدید از طرح‌های مسکن مهر پردیس به وزارت راه‌وشهرسازی و سایر دستگاه‌های مرتبط دستور داد در اقدامی جهادی، عقب‌افتادگی‌ها در تکمیل واحدهای مسکن مهر را سریع جبران و زمینه تحویل واحدهای باقیمانده را به متقاضیان فراهم کنند.

در ادامه این سفر کوتاه رئیس‌جمهور از بیمارستان انصار الغدیر بومهن که در چهار سال گذشته به صورت نیمه کاره رها شده بود، بازدید و بر ضرورت تسریع در تکمیل و راه‌اندازی آن در شش ماه آینده تاکید کرد.

وی همچنین در جلسه شورای اداری شهرستان پردیس، ضرورت ایجاد شهرک‌ نخبگان را در کنار توسعه کمی‌وکیفی پارک علم‌وفناوری پردیس مورد تاکید قرار داد و گفت: برنامه‌ریزی در این زمینه می‌تواند در زمینه اشتغال نخبگان و تامین محل سکونت مناسب برای آنها، به مدل شایسته‌ای در کشور تبدیل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار