آغاز فعالیت حضوری مشاوران مدارس، مراکز و هسته‌های مشاوره خراسان رضوی از ۱۴ فروردین

مشهد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌ رضوی از فعالیت حضوری همه مشاوران مدارس، مراکز و هسته‌های مشاوره خراسان رضوی از ۱۴ فروردین خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۸۶۱۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز فعالیت حضوری مشاوران مدارس، مراکز و هسته‌های مشاوره خراسان رضوی از ۱۴ فروردین

حجت الاسلام محمدحسین پورثانی در جلسه اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی گفت: فعالیت حضوری کلیه مشاوران مدارس، مراکز و هسته‌های مشاوره استان از ۱۴ فروردین شروع شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: همزمان با فعالیت حضوری مدارس از ۱۴ فروردین و در پاسخ به نیاز دانش آموزان و والدین، تمام مشاوران مدارس در همه مدارس دولتی و غیردولتی و همچنین مجتمع‌ها، مراکز و هسته‌های مشاوره از روز چهاردهم فروردین با رعایت شیوه‌نامه‌‌های بهداشتی در حیطه های تربیتی-تحصیلی و ارائه خدمات مشاوره و روانشناختی به صورت حضوری به دانش آموزان و مراجعین ارائه خدمت می‌کنند.

وی در ادامه گفت: با توجه به فرایند هدایت تحصیلی-شغلی و تحلیل نتایج آزمون‌های مشاوره‌ای سلامت روان، غربالگری سریع و غربالگری پایه و ارجاع به موقع به مجتمع، مرکز و هسته‌های مشاوره و مصاحبه و ارجاع مشکلات روانی-اجتماعی و موارد فوریتی دانش آموزان از طریق ثبت در سامانه همگام و نماد به صورت حضوری و در مدارس ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام پورثانی تاکید کرد: خط صدای مشاور ۱۵۷۰ نیز در دو نوبت صبح و عصر پاسخگوی تماس‌های دانش آموزان و والدین محترم است.

۵۲ مجتمع، مرکز و هسته مشاوره و خدمات روانشناختی دانش‌آموزی در کلیه مقاطع تحصیلی در آموزش و پرورش استان خراسان رضوی از ۱۴ فروردین شروع به فعالیت کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار