مهدی امیرآبادی در گفت‌وگو با پانا

در نیم فصل دوم لیگ برتر هیچ تیم ضعیفی وجود ندارد

استقلال باید در همه بازی‌‌ها برای برد وارد زمین شود

تهران (پانا) - پیشکسوت استقلال تهران به بازیکنان این تیم توصیه کرد توجهی به جدول رده‌بندی نداشته باشند و فقط به پیروزی در بازی‌های باقی‌مانده فکر کنند.

کد مطلب: ۱۲۶۸۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد
در نیم فصل دوم لیگ برتر هیچ تیم ضعیفی وجود ندارد

مهدی امیرآبادی در گفت‌وگو با پانا درباره دیدار امشب استقلال مقابل پیکان تهران در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال ایران گفت: «تیم شرایط خیلی خوب و آرمانی دارد و با امتیاز بالا به تعطیلات رفت و حالا باید دید در این تعطیلات چگونه تمرین کرده‌اند و آیا در همان وضعیت پیش از تعطیلات هستند یا خیر. در نیم فصل دوم هیچ تیم ضعیفی وجود ندارد، تیمی که پایین جدول است دنبال نیافتادن است و تیمی که بالای جدول قرار دارد دنبال قهرمانی و کسب سهمیه است؛ پس خیلی بازی‌ها سخت‌تر خواهد شد.»

وی ادامه داد: «بازیکنان استقلال اصلا نباید بگویند که الان چند امتیاز اختلاف دارند و به‌دنبال سه امتیاز بازی باشند و پیش‌بینی نکنند که قهرمان خواهند شد. باید به دور از حاشیه تمام بازی‌ها را ببرند تا به امید خدا بعد از چند سال جام قهرمانی را بالای سر ببرند و دل هواداران شاد شود.»

پیشکسوت استقلال درباره بازگشت تماشاگر به ورزشگاه‌ها گفت: «بعد از دو سال که این بیماری وجود داشت باید خدا را شکر کرد که هواداران به عنوان یار دوازدهم وارد ورزشگاه می‌شوند. ما هر چه داریم از این هوادار است و این هواداران نگران تیم هستند و وجودشان در ورزشگاه نعمت است اما من همانطور که پیش از این هم گفته‌ام یک نگرانی بزرگ درباره حضور تماشاگران دارم. یکسری بازیکنان باید خدا را شکر کنند که هوادار در ورزشگاه نبوده و بالعکس یکسری بازیکنان هم باید شکرگذار خدا باشند که هوادار قرار است به ورزشگاه برگردد تا انگیزه بیشتری پیدا کنند. البته امیدوارم این مورد دوم درباره بازیکنان استقلال صدق کند.»

امیرآبادی درباره نگرانی هواداران استقلال از ایجاد غرور در بازیکنان این تیم به علت 6 امتیاز اختلاف با تیم دوم جدول گفت: «بازیکنان باید فقط دنبال این باشند که فقط ببرند و با 3 امتیاز از زمین خارج شوند و اصلا نباید جدول را نگاه کنند که امتیاز بیشتر دارند، حتی من می‌گویم بازیکنان باید با این ذهنیت وارد زمین شوند که امتیاز عقب هستند و چاره‌ای جز برد ندارند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار