مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج :

حضور دانش‌آموزان در مدارس باعث شادی ، نشاط ، پویایی و جان بخشیدن به مدرسه می گردد

کرج (پانا)- امروز یکشنبه ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۰ ، جشن نمادین و متمرکز آغاز آموزش حضوری با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز ، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج ، مشاور اجرایی مدیر کل و مسئولان روابط عمومی اداره کل در مدرسه دخترانه متوسطه اول حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار شد .

کد مطلب: ۱۲۶۸۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد
حضور دانش‌آموزان در مدارس باعث شادی ، نشاط ، پویایی و جان بخشیدن به مدرسه می گردد

مراد مالمیر مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج در ابتدای این مراسم ضمن خیرمقدم و خوش آمد گویی به دانش آموزان گفت : حضور دانش‌آموزان در مدرسه باعث شادی ، نشاط ، پویایی و جان بخشیدن به مدرسه می گردد و مدارس با حضور دانش آموزان معنا پیدا می کنند .

وی افزود : بهار معنوی قرآن ، بهار طبیعت و بهار مدارس با هم توامان شده است و حضور شما دانش آموزان عزیز بعد از دو سال دوری از کلاس های درس باعث خوشحالی مجموعه آموزش و پرورش شده است و معلمان مدرسه همچون پدری دلسوز و مادری مهربان خیر و صلاح ، شادی و موفقیت شما را می خواهند .


مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج از دانش آموزان درخواست کرد ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی همکاری لازم را با مدیر مدرسه و معلمان برای جبران عقب‌ماندگی‌های آموزشی داشته باشند و به صورت منظم و بر اساس برنامه هفتگی در کلاس‌های درس حضور پیدا کنند .

مالمیر خطاب به دانش آموزان خاطر نشان کرد : شما دانش آموزان مسئول سلامتی خود و همکلاسی هایتان هستید اگر کوچکترین علائم بیماری داشتید با هماهنگی مدیر مدرسه اقدامات لازم را برای بهبودی و مرخصی استعلاجی انجام دهید و پروتکل ها را رعایت نمایید .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج در بخش دیگری از سخنان خود به برکات ماه مبارک رمضان اشاره کرد و تصریح کرد : رعایت شأن ماه مبارک رمضان انتظاری است که من از دانش آموزان دارم و امیدوارم که برای افراد جامعه الگویی از دانش آموز مومن روزه دار باشید و از فیوضات این ماه پر خیر و برکت بهره مند شوید .

گفتنی است که مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز و مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج بعد از جشن آغازین بازگشایی مدارس از آموزش حضوری و کلاس های درس تعدادی از مدارس دولتی و غیر دولتی ناحیه ۴ کرج بازدید به عمل آوردند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار