محسن منوچهری‌نژاد:

در تربیت چند بعدی و چند جانبه شما دانش‌آموزان الگو هستید

کرمان (پانا) - سرپرست معاونت تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان در آیین آغاز به کار فعالیت حضوری مدارس در شهرستان سیرجان گفت در تربیت چند بعدی و چند جانبه شما دانش‌آموزان الگو هستید، زیرا در آینده قرار است به عنوان پزشک، مهندس، معلم، دانشمند و ... الگو های جوانان ایران باشید.

کد مطلب: ۱۲۶۸۰۶۴
لینک کوتاه کپی شد
در تربیت چند بعدی و چند جانبه شما دانش‌آموزان الگو هستید

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، محسن منوچهری نژاد ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: بخشی از فرآیند تعلیم و تربیت از طریق کتاب های درسی است و در بخش دیگر آن نیازمند مادرانی هستیم که بانو صدیقه زهرا (س) را اسوه خود قرار داده اند.

وی ادامه داد: اینکه رسانه های خارجی با چهره های معروفشان برای ما خط مشی تعیین کنند نشان دهنده دشمنی شان با ماست.

سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: نقش دانش آموزان در جامعه بی بدیل است همان گونه رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین را عنوان می کنند که دانش آموزان هم در این زمینه می توانند نقش آفرینی کنند.

منوچهری در ادامه گفت: پس در تربیت چند بعدی و چند جانبه شما دانش آموزان الگو هستید زیرا در آینده قرار است شما پزشک، مهندس، معلم، دانشمند و ... و الگو های جوانان ایران باشید.

وی در پایان عنوان کرد: سبک زندگی ما باید سبک زندگی شهید سلیمانی محور باشد، شما هنگامی که به این شهید نگاه می کنید یک شخصیت تمام عیار، منظم، متبسم، پرانرژی و متدین می بینید، دختران ما باید الگویشان زینب سلیمانی باشد که هنگامی که پدرش شهید می شود چنان سخنرانی می کند که تمام دنیا را مبهوت می کند، شماها باید از زینب سلیمانی درس بگیرید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار