در سفر نماینده ویژه دولت سیزدهم به خراسان رضوی صورت گرفت:

افتتاح پروژه‌های آموزشی تربیتی خراسان رضوی با اعتباری معادل 45 میلیارد ریال

تهران (پانا) - در سفر وزیر آموزش و پرورش به خراسان رضوی، پروژه‌های آموزشی تربیتی با اعتباری معادل 45 میلیارد و 700 میلیون ریال، افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۲۶۷۳۲۱
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح پروژه‌های آموزشی تربیتی خراسان رضوی با اعتباری معادل 45 میلیارد ریال

در سفر دو روزه یوسف نوری به عنوان نماینده ویژه دولت سیزدهم به استان خراسان رضوی، دو پروژه آموزشی - تربیتی با اعتباری معادل 45 میلیارد و 700 میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

بر اساس این گزارش، مدرسه ۶کلاسه روستای کلاته برفی منطقه تبادکان، یکی از این پروژه‌ها است که در زمینی به مساحت ۲هزار مترمربع و با ۷۵۰متر زیر بنا در 3 طبقه و با هزینه 40 میلیارد ریال به مرحله بهره‌برداری رسیده و در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است. این مدرسه دارای ۶کلاس، نمازخانه، آزمایشگاه و سرایداری است.

دبیرستان شهید آیت الله غفاری در شهرستان تربت جام نیز با زیربنای آموزشی 670 مترمربع و اعتباری معادل 5 میلیارد و 700 میلیون ریال، افتتاح و بهره‌برداری شد که از این مبلغ، 3 میلیارد ریال آن توسط خیرین مدرسه ساز تامین شده است.

استان خراسان رضوی دارای بیش از ۱۲هزار مدرسه با بیش از ۵۶ هزار کلاس درس است و بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار دانش‌آموز، معادل حدود ۹درصد جمعیت دانش آموزی کشور در این استان تحصیل می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار