تردد بیش از ۶ میلیون وسایل نقلیه از جاده های لرستان در طرح نوروزی

خرم‌آباد (پانا) - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد در 12 روز طرح نوروزی،6 میلیون و 304 هزار و 443 وسیله نقلیه در محورهای لرستان تردد داشته‌اند.

کد مطلب: ۱۲۶۶۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد
تردد بیش از ۶ میلیون  وسایل نقلیه  از جاده های لرستان در طرح نوروزی

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری استان لرستان، عباس شرفی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: از بیست و پنجم اسفند 1400 تا هفتم فروردین ماه 1401، تردد 6 میلیون و 304 هزار و 443 دستگاه انواع وسایل نقلیه در محورهای استان لرستان ثبت شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با 4 میلیون و 361 هزار و 102 وسیله نقلیه 44.5 درصد افزایش را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه سهم وسایل نقلیه سنگین از این میزان تردد 12 درصد بوده است، گفت: متوسط تردد روزانه در محورهای استان در طول طرح نوروزی 489 هزار وسیله نقلیه و متوسط سرعت 79.1 کیلومتر ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان خاطرنشان کرد: بیشترین سهم تردد روزانه وسایل نقلیه مربوط به محور سه راهی چالانچولان_ خرم آباد با 313هزار و 123 وسیله نقلیه و کمترین تردد به تعداد 8 هزار و 193 وسیله نقلیه در محور بیرانشهر_بروجرد به ثبت رسیده است.

وی گفت: دوربین های ثبت تخلفات سرعت بیشترین سرعت متوسط وسایل نقلیه را در محور ملایر_اشترینان ثبت کرده که 98.3 کیلومتر بوده و پس از آن محورهای پل زال _ خرم آباد و ازنا _ الیگودرز با 98 کیلومتر سرعت ثبت شده در رتبه های بعدی قرار دارند.

شرفی از هموطنان خواست با رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از رفتارهای پرخطر و رعایت وقت استراحت به مدت 15 دقیقه پس از هر 2 ساعت رانندگی، سفری آرام برای خود و دیگران رقم بزنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار