کمک آموزش و پرورش به محرومیت زدایی در هلیلان

ایلام (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام همراه با معاون پرورشی و فرهنگی و روسای ادارات حراست و روابط عمومی این اداره کل از شهرستان هلیلان بازدید کرد

کد مطلب: ۱۲۶۶۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
کمک آموزش و پرورش به محرومیت زدایی در هلیلان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام، علی درویشی مدیر کل آموزش و پرورش در سفری یک روزه به شهرستان هلیلان با فرماندار، مدیر، کارکنان ستادی آموزش و پرورش و دانش آموزان شرکت کننده در اردوهای جهادی مستقر در مدارس این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

درویشی در ابتدای این سفر که معاونت پرورشی و فرهنگی و روسای ادارات حراست و اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل او را همراهی می کردند، با حضور در محل فرمانداری با کوروش عیوضی فرماندار، در مورد مهمترین نکات و مسائل دستگاه تعلیم و تربیت، تعاملات بین بخشی و راهکارهای کمک آموزش و پرورش به برون رفت شهرستان از محرومیت با گسترش و نگاه ویژه به رشته‌های فنی و حرفه ای و کاردانش و... بحث وتبادل نظر کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در ادامه تخصیص اعتبار مناسب در حوزه های مختلف و نیز تامین بودجه و انعقاد قرارداد احداث دو زمین چمن مصنوعی برای مدارس را از مهم ترین اقدامات اداره کل در ماه‌های اخیر برای خدمت رسانی به دانش آموزان این شهرستان برشمرد.

عیوضی فرماندار هلیلان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان برای همکاری و کمک به مدیر و مجموعه آموزش و پرورش شهرستان اعلام آمادگی کرد.

حضور در جمع کارکنان اداری و تاکید بر ساختارسازی مناسب اداری و آموزشی و بررسی چالش های مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و نیز حضور در جمع دانش آموزان شرکت کننده در اردوهای جهادی مستقر در مدارس هلیلان از دیگر برنامه های این سفر یک روزه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار