حمل و نقل هوایی در هفته‌ای که گذشت

شرکت‌های هواپیمایی حق گرانفروشی ندارند/گواهینامه ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵ توسط اداره اطلاعات هوانوردی کسب شد

تهران (پانا) - شرکت های هواپیمایی حق گرانفروشی ندارند و برقراری پروازهای فوق العاده درمسیرهای داخلی و بین‌المللی وهمچنین کسب گواهینامه ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵ توسط اداره اطلاعات هوانوردی برخی از مهمترین اخبار حوزه حمل ونقل هوایی در هفته گذشته بود.

کد مطلب: ۱۲۶۶۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
حمل و نقل هوایی در هفته‌ای که گذشت

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، اهم اخبار حوزه حمل و نقل هوایی در هفته‌ای که گذشت به شرح زیر است:

ثبت بیش از ۲۲۷ هزار سفر جاده‌ای، ریلی و هوایی / ثبت بیش از ٨۶١ هزار مسافر دریایی

بر اساس آمار از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا دوم فروردین سال جاری، ۲۱۷ هزار و ۹۱۶ سفر جاده‌ای، یکهزار و ۳۳۳ سفر ریلی، ۷ هزار و ۸۵۰ فروند نشست و برخاست هوایی داخلی و بین‌المللی گزارش شده است.

ثبت بیش از ۲۰۲ هزار سفر جاده‌ای، ریلی و هوایی

بر اساس آمار از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا اول فروردین سال جاری، ۱۹۴ هزار و ۸۳۹ سفر جاده‌ای، یکهزار و ۱۴۲سفر ریلی، ۶ هزار و ۷۷۵ فروند نشست و برخاست هوایی داخلی و بین‌المللی گزارش شده است.

ثبت ورود و خروج ۹۰۷۹۶ گردشگر دریایی در نوروز/ پذیرش بیش از ۷۰۷ هزار مسافر در فرودگاه‌ها/ انجام ۹۵۵ سفر ریلی طی چهار روز

معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی در جریان تشریح آمار سفرهای نوروزی از پذیرش بیش از ۷۰۷ هزار مسافر در فرودگاه‌ها، ثبت ورود و خروج ۹۰۷۹۶ گردشگر دریایی، ۱۷۷هزار و ۷۶ سفر جاده‌ای و انجام ۹۵۵ سفر ریلی طی چهار روز خبر داد.

انجام همه پروازها طبق ساعت رسمی کشور

فرودگاه امام خمینی(ره) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به تغییر ساعت رسمی کشور از امشب همه پروازها طبق ساعت رسمی جدید انجام می‌شود.

رصد و ارزیابی خدمات برای تکریم مسافرین نوروزی

بازرس ویژه وزیر راه وشهرسازی به منظور ارزیابی ارائه خدمات فرودگاهی در مهرآباد در آخرین شب سال ۱۴۰۰ از فرودگاه مهرآباد بازدید و مواردی از تخلفات در خدمت رسانی به مسافران را به نمایندگان ایرلاین ها تذکر داد.

برقراری پرواز کیش- آبادان

مدیر فرودگاه آبادان از برقراری پرواز شرکت هواپیمایی پارس در مسیر کیش -آبادان خبر داد.

اداره اطلاعات هوانوردی موفق به کسب گواهینامه ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵ شد

مدیرکل کنترل ترافیک هوایی گفت: اداره اطلاعات هوانوردی (AIM) اداره کل کنترل ترافیک هوایی با کسب بالاترین امتیاز موفق به دریافت گواهینامه ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵ شد.

شرکت‌های هواپیمایی حق گرانفروشی ندارند

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در بازدید از روند اعزام و پذیرش مسافران در ترمینال‌های فرودگاه بین‌المللی مهرآباد گفت: مردم بر نرخ بلیت نظارت کنند و هرگونه گرانفروشی نسبت به نرخ های اعلامی در سایت سازمان هواپیمایی کشوری را اطلاع رسانی کنند.

اولویت؛ ارائه بهترین خدمات ناوبری، فرودگاهی و تسهیل تردد مسافران در فرودگاه است

مدیر فرودگاه شهدای بجنورد بر ارائه خدمت با کیفیت همراه با تکریم مسافران و رعایت حقوق آنان، اجرای دستورالعمل های بهداشتی و پاسخگویی به مسافران استان خراسان شمالی در نوروز سال ۱۴۰۱ تاکید کرد.

الزام حضور مسئولان پاسخگو به مسافران در ایستگاه‌ها/ همه سازمان‌ها موظف به نظارت بر قیمت بلیت‌ها در ایام نوروز هستند

وزیر راه و شهرسازی طی جلسه راهبری ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی ۱۴۰۱، وظایف همه سازمان‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی برای ارائه هرچه بهتر خدمات در سفرهای نوروزی و پاسخگویی ۲۴ ساعته به مردم را تعیین کرد.

زمان ثبت نام امریه سربازی در وزارت راه و شهرسازی اعلام شد

ثبت نام مشمولین متقاضی امریه سربازی در وزارت راه و شهرسازی از فروردین ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد.

فرودگاه مهرآباد، کارگاه و دانشگاه تولید خدمت و تخصص است

سرپرست شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران از حوزه عملیات هوانوردی فرودگاه بین المللی مهرآباد و هماهنگی پروازها بازدید و از این فرودگاه به عنوان کارگاه و دانشگاه تولید خدمت و تخصص یاد کرد.

به طور جدی پیگیر بهسازی مرکز و نوسازی سامانه‌های آن در سال آتی هستیم

سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با حضور در مرکز کنترل فضای کشور، از مرکز کنترل فضای کشور به عنوان قلب تپنده صنعت هوانوردی ایران نام برد.

خروج هواپیمای پرواز تهران استانبول از باند/ در سلامت بودن همه مسافران / پاکسازی باند و آماده‌بودن برای عملیات پرواز

سازمان هواپیمایی کشوری از سلامت بودن همه مسافران پرواز استانبول بعد از خروج آن از باند خبر داد.

فرودگاه امام(ره) چشم و چراغ فرودگاه‌های کشور است/ تاکید بر نوسازی تجهیزات هوانوردی فرودگاه امام(ره) در سال ۱۴۰۱

همزمان با میلاد مسعود منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) و در آستانه نوروز ۱۴۰۱، حمیدرضا سیدی سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از حوزه عملیات هوانوردی فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) بازدید کرد.

برقراری پروازهای فوق‌العاده داخلی و بین المللی در نوروز ۱۴۰۱ در فرودگاه‌های مشهد/ برقراری پرواز فوق‌العاده بین‌المللی به ترکیه و افغانستان و سوریه

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی گفت:فرودگاه‌های استان خراسان رضوی با برقراری پروازهای فوق‌العاده درمسیرهای مختلف به استقبال نوروز ۱۴۰۱ خواهد رفت.

برقراری پروازهای فوق‌العاده داخلی در نوروز ۱۴۰۱ در فرودگاه‌های کرمان/ افزایش پروازهای خارجی/ برقراری پرواز فوق العاده به دمشق

مدیرکل فرودگاه‌های کرمان گفت: فرودگاه های کرمان با برقراری پروازهای فوق العاده درمسیرهای مختلف به استقبال نوروز ۱۴۰۱ خواهد رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار