امدادرسانی اورژانس آذربایجان‌شرقی به ۴۷۸ مصدوم در تصادف

تبریز (پانا) - سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی از اعزام نیرو‌های اورژانس به حادثه‌دیده‌های ۴۷۸ فقره تصادف برای امدادرسانی در مناطق مختلف استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۶۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
امدادرسانی اورژانس آذربایجان‌شرقی به ۴۷۸ مصدوم در تصادف

به گزارش روابط عمومی اورژانس آذربایجان‌شرقی، وحید شادی‌نیا با اعلام اینکه اورژانس استان ۲ هزار و ۲۱۴ ماموریت در امداد نوروزی انجام داده است، ادامه داد: یک هزار و ۷۳۶ ماموریت غیرتصادفی و ۴۷۸ ماموریت تصادفی بود.

وی ادامه داد: ماموریت‌های تصادفی ایام نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

شادی نیا گفت: تاکنون ۸۱۹ مورد اعزام به درمان غیرتصادفی و ۳۹۷ مورد اعزام به درمان تصادفی داشتیم که آمار اعزام به درمان تصادفی نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی افزود: ۴۶۶ مورد درمان در محل غیرتصادفی و ۶۶ مورد درمان در محل تصادفی داشتیم که تعداد درمان در محل‌های تصادفی نیز نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

شادی‌نیا خاطرنشان کرد: از نظر تعداد فوتی‌ها نیز ۷۲ فوتی غیرتصادفی و ۵ فوتی تصادفی داشتیم که هر دو آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

وی اضافه کرد: در ایام نوروز امسال ۴۹ مورد مسمومیت با گاز کربن مونوکسید نیز گزارش شده است که نسبت به سال گذشته که ۵۸ مورد بود، کاهش یافته است.

شادی‌نیا به مسافران توصیه کرد: به ازای ۲ ساعت رانندگی یک ربع استراحت کنند و از خودرو پیاده شده و حرکات نرمشی انجام و با خوردن و آشامیدن تجدید قوا کرده و مسیر را ادامه دهند.

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی تصریح کرد: مسافران خطر گاز گرفتگی داخل چادر را نیز جدی بگیرند و از گذاشتن کپسول گاز پیک نیک و ذغال روشن در چادر جدا پرهیز کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار