در ورامین به مناسبت نوروز۱۴۰۱ انجام گرفت

اجرای گروه موسیقی چکامه در فرهنگسرای رازی

ورامین (پانا) - گروه موسیقی چکامه که چندین سال است مشغول فعالیت است و رتبه‌های بالایی را هم در مسابقات کشوری و استانی کسب کرده، به مناسبت نوروز۱۴۰۱، اجرای خود را در فرهنگسرای رازی ورامین به طور رایگان تقدیم مردم کردند.

کد مطلب: ۱۲۶۵۸۸۵
لینک کوتاه کپی شد
اجرای گروه موسیقی چکامه در فرهنگسرای رازی

گروه موسیقی چکامه اولین گروه موسیقی در دشت بزرگ ورامین است که موفق به اجرا و پخش زنده شد و توانست اجرای خود را بصورت رایگان تقدیم مردم خوب و فهیم کشور کنند.

اعضای این گروه شامل علی‌رضا نوازنده تنبک، احسان مهابادی نوازنده تار، داوود مستخدمی نوازنده دف و بم تار، مسعود فروزش نوازنده سنتور، حامد هادیان نوازنده بربط ، حسن مجیدی نصر نوازنده نی و احمدرضایی خوانندهگروه، همگی از مفاخر و اساتید دشت بزرگ ورامین هستند.

علی رضا یکی از اعضای این گروه گفت: ما در کنار هم و با خرد جمعی در خصوص قطعات تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی می‌کنیم و با تجربیات بالا قطعات را انتخاب و با تمرین های بسیار آن را روی صحنه اجرا می‌کنیم و به همین دلیل توانسته این در کنار هم سالیان سال ماندگار باشیم. اصولاً سرپرست برای افرادی لازم است که نمی‌توانند در کنار هم با خرد جمعی زندگی کنند.

حامد هادیان در ادامه بیان کرد: به دلیل اینکه همه از پیشکسوتان موسیقی هستیم، توانستیم در کنار هم مقام‌های بسیار در مسابقات کشوری و جشنواره‌های استانی از قبیل رتبه نخست در جشنواره موسیقی شب‌های تهران و مقام دوم کشوری در جشنواره مناطق کوهپایه‌های زاگرس را کسب کنیم. این گروه حدود ۱۳ سال است که فعالیت می‌کند و هدفشان در اجرای موسیقی روحیه دادن به مردم و شاد کردن آنها در این روزهای سخت و طاقت‌فرسای کرونایی است.

این برنامه با حضور رضا دهقان، خبرنگار ورامین پرس و طاهر طاهری جعفری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ورامین و زهرا رضا، خبرنگار پانا و مهدی ابوالحسنی خبرنگار ورامین آرت برگزار شد.

دانش‌آموز خبرنگار : زهرارضا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار