معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

در پایان اولین روز نوروز 3هزار و 887 نفر مسافر نوروزی در مراکز اقامتی استان اسکان یافته‌اند

تبریز(پانا) - معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از اسکان یافتن ۳ هزار و ۸۸۷ نفر مسافر نوروزی در پایان اولین روز نوروز، خبرداد.

کد مطلب: ۱۲۶۵۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد
در پایان اولین روز نوروز 3هزار و 887 نفر مسافر نوروزی در مراکز اقامتی استان اسکان یافته‌اند

کیانوش عطایی در محل ستاد مرکزی اسکان با بیان اینکه در این مدت هزار و 988 نفر در قالب 3هزار و 887خانوار در مدارس و اماکن رفاهی اسکان یافته اند، گفت: بخش قابل توجهی از مدارس در تبریز و شهرستانهای استان علاوه بر خانه های معلم و سایر اماکن اسکانپذیر برای ارائه خدمات اسکان آماده شده اند و جای هیچگونه نگرانی در این خصوص نیست.

وی اعلام کرد: به احتساب ایام اقامت میهمانان نوروزی از آغاز اسکان مسافرین تا به حال 3هزار و 887 نفر روز مسافر نوروزی در اماکن اقامتی استان اسکان داده شده اند که با توجه به روزهای باقیمانده این روند سیر صعودی را نشان می دهد.

عطایی اظهار کرد: در خانه ها و باشگاه های فرهنگیان استان تا به امروز 185 خانوار اسکان داده شده‌اند این در حالیست که تعداد خانوارهای پذیرش شده در ستادهای اسکان عدد 418 خانوار را نشان می دهد.

وی در پایان یاداور شد: علاوه بر مراکز اقامتی سال های قبل از شیوع کرونا، امسال در چند شهر استان از جمله هشترود٬ اهر ٬ بستان اباد و چند شهر دیگر باشگاه فرهنگیان افتتاح و آماده پذیرش میهمانان نوروزی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار