پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت بهار 1401

بوشهر(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در پیامی شروع سال 1401 و بهار طبیعت را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۶۵۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت بهار 1401

متن پیام علی موحدی به شرح ذیل است:

به نام خداوند باغ وبهار

بار دیگر عطر"حول حالنا" جان های مشتاقان معبود یکتا را می نوازد و رستاخیز شورانگیز بهار به مثابه مهم ترین آیت ودلالت معنا بخش بودن هستی، بندگان را متوجه خالق این زیبایی زندگی ساز می کند.

از سویی بهار ونوروز محور هماوایی دو عنصر طبیعت وفرهنگ در باور معنوی ایرانیان از دیرباز تاکنون توانسته پیوندی عمیق در انس والفت میان تمامی اجزای جامعه برقرار کند.

بهار زیباترین نشانه وبهانه برای شکوفایی وتحول راستین ما در آستان جبروتی حضرت ذوالجلال می باشد؛تحولی بنیادین که لازم است برای دست یابی به مراتبی از حیات طیبه پیش وبیش از هر چیز در ذهن و ضمیر فرزندان و آینده سازان میهن اسلامی مان نهادینه شود.

با استقبال شایان از شعار سال جدید( تولید دانش بنیان، اشتغال آفرین) به رهبر فرزانه مان امام خامنه ای لبیک گفته و به فضل پروردگار برنامه ریزی های سال آینده دستگاه تعلیم و تربیت استان را با نظرداشت همین شعار در راستای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب و با حرکت در مسیر وطریق جهاد تبیین آغاز می کنیم.

مزین شدن واپسین روزهای اسفند به روز میلاد مسعود حضرت حجت(عج) با بهار و سال نو دلالتی نمادین است به این که شیعه ی منتظر همواره باید در مسیر نو شدن و تحول و شکوفایی باشد.

ضمن تبریک صمیمانه به خانواده رشید وبزرگ فرهنگیان استان،دانش آموزان عزیز وخانواده های فهیم آنان، از درگاه خداوند بهار آفرین، سلامت،شادمانی وتوفیقات روزافزون را در سایه توجهات حضرت موعود(ارواحنا له الفدا) برای همگان مسالت می‌کنم.

علی موحدی مدیر کل آموزش وپرورش استان بوشهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار