برگزاری اختتامیه جشنواره مجازی آیینه فجر در شهرستان ملارد

ملارد (پانا) - آیین اختتامیه جشنواره موسیقی آیینه فجر با هدف انعکاس استعدادهای هنر موسیقی ملارد درسالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۶۵۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اختتامیه جشنواره مجازی آیینه فجر در شهرستان ملارد

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد، امیر اسماعیل پورروشن، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد، ضمن قدردانی از استقبال حاضرین گفت: از تمام اهالی هنر موسیقی که در برگزاری جشنواره موسیقی آیینه فجر در این شرایط دشوار کرونا نقش‌آفرینی کردند قدردانی می‌کنم. ما امسال آماده شده بودیم که جشنواره‌ آیینه فجر را با حضور حداکثری مخاطبان برگزار کنیم، ولی سویه جدید کرونا باعث شد تا این برنامه‌ها طبق پیش‌بینی‌ها جلو نرود و در نهایت مجبور شدیم با درصد کمتری از مخاطبان این جشنواره‌ را برگزار کنیم.

در ادامه عباس صیادی دبیر جشنواره آیینه فجر و رییس انجمن موسیقی ملارد، ضمن تجلیل از همه هنردوستانی که آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند، بیان کرد: جشنواره موسیقی آیینه فجر به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب، در ایام دهه فجر و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد و تمامی آثار توسط بهزاد زرگر ،حامد قویدل و غلامرضا باجلان که از داوران این جشنواره بودند و همگی از کارشناسان خبره موسیقی‌اند مورد ارزشیابی قرار گرفتند.

گفتنی است، در نهایت برندگان جایزه موسیقی آیینه فجر در دوتار نوازی رده بزرگسالان، اعظم جوانبخت، حسین شکفته و یوسف آیین، در دوتار نوازی نوجوانان و جوانان، رضا محرابی، هدیه آدینه پور و یاسین براتی، در موسیقی سنتی نوجوانان و جوانان، امیرحسین خدایار، مه یاس رضا طبع و سما قیاسی، در موسیقی بزرگسالان سنتی، اسماعیل چناری، فروغ نبوی، سیما قیاسی و سپیده شیدا معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار