اسباب کشی در ایام نوروز بدون هماهنگی با پلیس ممنوع است

نیشابور (پانا) - جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور اعلام کرد هرگونه اسباب‌کشی در ایام تعطیلات نوروز بدون دریافت مجوز از پلیس ممنوع است.

کد مطلب: ۱۲۶۵۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد
اسباب کشی در ایام نوروز بدون هماهنگی با پلیس ممنوع است

به گزارش معاونت اجتماعی نیروی انتظامی نیشابور، سرهنگ سید علی اصغر حسینی مجد اظهار کرد: به منظور پیشگیری از سرقت وسایل، لوازم منزل توسط سارقان با هماهنگی های به عمل آمده با کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی حوزه استحفاظی هرگونه جابجایی اسباب، اثاثیه منزل و لوازم خانگی از ۲۸ اسفندماه تا ۱۷ فروردین بدون دریافت مجوز از پلیس ممنوع و فقط با تایید کلانتری و پاسگاه محل انجام خواهد شد.

وی با اشاره به شعار نوروزی "پلیس هوشمند، قانون مداری، نشاط بهاری"به مشاورین املاک که منازل مسکونی را اجاره، رهن داده و یا به فروش می‌رسانند توصیه کرد: کسانی که به آنها مراجعه می‌کنند و قصد جابجایی اسباب و اثاثیه را دارند به آنان یادآوری کنند که حتماً با کلانتری محل هماهنگی‌های لازم برای جابجایی اثاثیه منزل را انجام دهند.

سرهنگ حسینی مجد در پایان با تبریک پیشاپیش عید نوروز از همکاری و تعامل شهروندان با پلیس تقدیر و ضمن درخواست از شهروندان مبنی بر رعایت توصیه ها و هشدارهای پلیس در ایام نوروزی تاکید کرد: شماره تلفن ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به تماس های ضروری و پلیسی شهروندان است. ضمن اینکه شماره تلفن دفتر نظارت همگانی پلیس ۱۹۷ نیز آماده دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان از عملکرد پلیس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار