رئیس شورای آموزش و پرورش خلیل آباد:

ثروت یک جامعه، آموزش و پرورش است

کاشمر (پانا) - رئیس شورای آموزش و پرورش در دوازدهمین نشست اعضای شورای آموزش و پرورش، خلیل آباد گفت کلید و رمز ثروت یک جامعه، آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۲۶۴۶۲۵
لینک کوتاه کپی شد
ثروت یک جامعه، آموزش و پرورش است

ابراهیم قاسم پور رئیس شورای آموزش و پرورش خلیل آباد در این نشست گفت: کلید و رمزثروت یک جامعه، آموزش و پرورش است و خداوند متعال را شکرگزاریم که با تلاش های مدیریت آموزش وپرورش خلیل آباد ،انقلابی در حوزه ساخت وساز مدارس با بهره گیری از کمک های خیرین به راه افتاده است.

وی افزود: برابر مصوبه ستاد کرونای کشور و استان، بعد از تعطیلات نوروزی، دیگر هیچ مدرسه غیرفعالی به لحاظ کرونا و اُمیکرون نخواهیم داشت و تمام مدارس شهرستان، حضوری خواهند بود.

حجت‌السلام و المسلمین علی ناهیدی امام جمعه خلیل آباد هم در سخنانی با اشاره به توفیقات و موفقیت هایی که نصیب آموزش و پرورش شهرستان شده، گفت: منشاء تمام این توفیقات، اعتماد مردم بوده است و اگر امروز می‌بینیم آموزش و پرورش شهرستان در‌ موارد متعددی، نمونه و حتی از شهرهای همجوار هم جلوتر است، فقط در سایه همدلی و هماهنگی و دلسوزی بین بخش آموزش و پرورش شهرستان است.

در ادامه محمود روشندل مدیر اداره آموزش و پرورش، خلیل آباد گفت: در سال جاری با تامین اعتبار از محل خودیاری خیرین در منطقه بیش از 26 دانش آموز صعب العلاج مداوا شدند.

روشندل افزود: بعضاً این دانش آموزان که از مناطق محروم در سطح منطقه بودند، به علت عدم آگاهی از بیماری خود معالجه ای نداشتند که با ورود خیرین با پیگیری های این اداره برای معالجه یکی از دانش آموزان 400 میلیون ریال هزینه شد که در حال حاضر روند بهبودی وی حاصل شده و مشغول ادامه تحصیل است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه در آستانه سال جدید قرار داریم، با کمک های خیرین، مقداری کفش و پوشاک برای اهدا به دانش آموزان کم بضاعت تهیه شده که 103 میلیون تومان کمک های خیرین جمع آوری شده است.

محمود روشندل، رئیس آموزش و پرورش خلیل آباد در این نشست اظهار کرد: بر اساس ارزیابی های اداره کل، شورای آموزش و پرورش خلیل آباد به عنوان رتبه ویژه در سطح استان مورد تقدیر قرار گرفت.

این آخرین نشست شورای آموزش و پرورش در آستانه فرارسیدن بهار طبیعت و میلاد فرخنده منجی عالم بشریت آقا امام زمان (عج)، دوازدهمین نشست اعضای شورای آموزش وپرورش خلیل آباد با حضور ابراهیم قاسم پور رئیس شورای آموزش و پرورش، علی ناهیدی امام جمعه، محمود روشندل مدیر آموزش و پرورش و سایر اعضا درمحل سالن کنفرانس اداره برگزار شد.

دانش آموز خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار