معاون امور استان‌های ستاد همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش:

نظام آموزش و پرورش تاثیر مهمی در اجرای گام دوم انقلاب دارد

بهارستان دو (پانا) - معاون امور استان‌های ستاد همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش، سیستم آموزشی را اثرگذار دانست و گفت نظام آموزش و پرورش تاثیر مهمی در اجرای گام دوم انقلاب دارد.

کد مطلب: ۱۲۶۴۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد
نظام آموزش و پرورش تاثیر مهمی در اجرای گام دوم انقلاب دارد

جلسه تبیین گام دوم انقلاب‌ برای اعضای کارگروه کیفیت‌بخشی و کارشناسان معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی با حضور حجت‌الاسلام حسین درودی، معاون امور استان‌های ستاد همکاری حوزه‌ علمیه و آموزش و پرورش استان در سالن فرهنگ آموزش و پرورش ناحیه بهارستان‌ دو برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسین درودی، معاون امور استان‌های حوزه علمیه و وزارت آموزش و پرورش در جلسه تبیین گام دوم انقلاب بیان کرد: با توجه به استراتژی‌های دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی لازم‌است که از ترویج افکار مسموم این دشمنان جلوگیری کرد.

وی ادامه داد: هدف دشمن از ترویج این افکار بزرگ جلوه دادن کمبودهای جزئی و زیرسوال بردن زندگی فعلی افراد است که با تاثیر مخرب زوجین و مردم را دچار نارضایتی و خواستار زندگی مدرن و مجلل می‌کند.

وی در رابطه با زیرسازی بیدادگران بیان کرد: بنا به فرمایشات رهبری زمانی جهاد حاصل می‌شود و می‌توان جلوی دشمنان را گرفت که همراه با شق‌الانفس باشد یعنی ضمن روشنگری و تبیین، مقابله‌ای با هجمه‌ها هم صورت گیرد و نباید کارهای فرهنگی و عادی خود را به عنوان جهاد تبیین قلمداد کرد.

حجت الاسلام درودی خاطرنشان کرد: در فهرست بندی بیانیه گام دوم انقلاب توجه داشتن به اینکه گام اول و دوم هر کدام در هفت موضوع و بیست‌و‌چهار صفحه، مطرح شده؛ لازم است و نخستین عرضه کننده جهاد تبیین، در همان بیانیه است.

معاون امور استان‌های حوزه علمیه با اشاره به تاثیرگذاری آموزش و پرورش در جهاد تبیین تصریح کرد: نظام آموزش و پرورش تاثیر مهمی در اجرای گام دوم انقلاب و جهاد تبیین دارد زیرا به طور مستقیم با نوجوانان و جوانان در ارتباط است؛ همچنین ضروری بودن تعلیم سبک زندگی اسلامی به دانش‌آموزان و کادرهای آموزشی در این سیستم با توجه به اثرگذاری و قدرتی که دارا است؛ قابل انکار نیست.

خبرنگار دانش‌آموز: فائزه حسین‌پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار