سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه نازلو معرفی شد

ارومیه (پانا) - طی مراسمی با حضور معاون مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه نازلو معرفی شد.

کد مطلب: ۱۲۶۴۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه نازلو معرفی شد

آئین تکریم و معارفه سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه نازلو شهرستان ارومیه با حضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان و مسئولان منطقه نازلو در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش نازلو برگزار شد.

در این آئین از زحمات و تلاشهای «علی اکبر مهتدی» رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نازلو قدردانی و با حکم مدیرکل آموزش و پرورش استان، «محمد محمدی» به عنوان سرپرست اداره آموزش و پرورش این منطقه معرفی شد.

میرصادق جامعی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان در این مراسم اظهار کرد: نظام تعلیم و تربیت به حمایت، تعامل، همفکری و هم اندیشی با سایر دستگاه‌های اجرایی نیاز دارد و این همسویی و همفکری در منطقه نازلو ستودنی است.

وی خاطرنشان کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر گرفته از معنویات و مطالبات مقام معظم رهبری از نظام تعلیم و تربیت است، بنابراین انتظار می رود برای اجرای این سند همه همکاری کنند.

وی با بیان اینکه رویکرد برنامه های این سند تربیتی است؛ افزود: برنامه های آموزشی کنونی از حافظه محوری به درک محوری حرکت می‌کند.

جامعی گفت:در دوران کرونا، معلمان با ابرازهای مختلف آموزشی آموزش را تداوم بخشیدند و اکنون نیز با گسترش آموزش حضوری در راستای جبران عقب ماندگی های احتمالی تلاش می کنند.

وی با اذعان به اولویت آموزش حضوری ادامه داد: تعداد زیادی از دانش آموزان در امتحانات سال گذشته شرکت نکرده بودند و این غیبت ها منجر به ترک تحصیل می شود و تاثیر منفی در فرآیند آموزش خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار