مراسم تکریم و معارفه معاونت پرورشی وتربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان خوی

ارومیه (پانا) - مراسم تکریم ومعارفه معاون پرورشی وتربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان خوی، با حضور مدیر آموزش و پرورش، معاون هماهنگ کننده سپاه و حضور اعضای شورای معاونین و همکاران حوزه پرورشی با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در محل دفتر مدیریت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تکریم و معارفه معاونت پرورشی وتربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان خوی

غلامرضا نظرعلیلو، مدیر آموزش و پرورش شهرستان در این مراسم ضمن عرض خوش آمد گویی به حاضرین، آموزش و پرورش را به عنوان شاخص ترین نهاد تعلیم و تربیت در کشور برشمرد که به صورت مستقیم با دانش آموزان در تماس است و تربیت دینی و اعتقادی دانش آموزان را برعهده دارد.

نظرعلیلو افزود: حوزه پرورشی یکی از ارکان مهم سند تحول بنیادی و نظام تعلیم و تربیت است و با نگاه تمام وقت به این حوزه می توان برای تربیت و تهذیب نفس فرزندان این سرزمین مقدس گامهای موثر و مهمی برداشت.

وی گفت: هر آنچه در سند تحول بنیادین به عنوان اهداف تعلیم و تربیت آمده است را می‌توان در حوزه معاونت پرورشی متجلی دانست.

وی همچنین بیان کرد: تدوین و اجرای برنامه ها و فعالیت های پرورشی و فرهنگی با مشارکت و تعامل مدیران، کارشناسان، معلمان و مربیان متناسب با ویژگی ها و توانایی های دانش آموزان پی گرفته شود.

مدیر دستگاه تعلیم وتربیت اظهار کرد: برنامه ریزی، سازماندهی، هماهنگی و هدایت برنامه ها و فعالیت های پرورشی و فرهنگی مبتنی بر توسعه و ترویج فرهنگ غنی اسلام و اعتلای معارف اهل بیت (ع) ومکتب سلیمانی ها صورت گرفته است.

وی افزود: سرلوحه برنامه های حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی باید شامل ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری، توجه به بیانیه گام دوم انقلاب، اهتمام به یادواره شهدا و الگو قرار دادن شهید سلیمانی، تاکید بر مشاوره تحصیلی و فن آوری و توسعه فضاهای پرورشی و تربیتی باشد.

وی ابراز کرد: با شناختی که از آقای توحید صفرزاده، در این ایام حاصل شده و همچنین کارنامه عملی موفق ایشان در زمان تصدی سرپرستی و دوران خدمت در حوزه پرورشی، امیدواریم با انجام کارهای صالح، اثرگذاری در پیشگاه خداوند متعال سربلند و قدردان خون پاک شهیدان والا مقام وطن باشند.

در پایان مدیر آموزش و پرورش شهرستان خوی، با اشاره به خدمات ارزنده صفر رحیملو در طول دوران تصدی پست معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه، از زحمات ارزشمند وی قدردانی کرد.

در این مراسم توحید صفرزاده، ضمن تشکر و قدردانی از عنایت و تبریک صمیمانه حضار در جلسه معارفه خود گفت: نهال تربیت توأم با حیات طیبه از تعلیمات الهی آغاز می‌شود و در خانواده ریشه دار شده و در آموزش و پرورش که اولین نهاد رسمی کشور است به صورت فعال و هدفمند دنبال می‌شود. هر آنچه نیرو و تلاش هدفمند در تربیت اسلامی روح و روان دانش آموزان در حوزه پرورشی صرف شود، سلامت نسل اثرگذار جوان و نیروی انسانی فعال جامعه را شاهد خواهیم بود.

او گفت: در گام برداشتن این مسیر به سند تحول بنیادین و ساحت های ششگانه آن توجهی وافر مد نظر است. سلامت جسمی دانش آموزان به همراه سلامت روح و روان آنها جزء اهداف بلندمدت حوزه پرورشی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار