دبستان خیّرساز «امام علی(ع)» در قم به بهره‌برداری رسید

قم (پانا) - آیین بهره‌برداری از دبستان حضرت امام علی(ع) با حضور مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور و خیرین مدرسه‌ساز در قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۶۴۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد
دبستان خیّرساز «امام علی(ع)» در قم به بهره‌برداری رسید

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش قم، آیین بهره برداری از دبستان حضرت امام علی(ع) با حضور مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و خیرین مدرسه ساز در شهر پردیسان قم برگزار شد.
«محمدرضا جعفری» مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور طی سخنانی در این مراسم با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی که اکثر دختران نیز به مدارس رفتند، در برخی مناطق کشور مدارس 6 شیفت وجود داشت، اظهار کرد: در سال گذشته دولت 3 هزار میلیارد تومان برای مدرسه سازی اختصاص داد و همین مبلغ نیز توسط خیرین مدرسه ساز با دولت همراهی شد.
جعفری با اشاره به برخی از نمونه های فعالیت های خیرین افزود: خیرین مدرسه ساز انسان های هوشمندی هستند که بر روی نیروی انسانی جامعه سرمایه گذاری می کنند و مشکلات زیادی از جامعه را نیز با این کار مرتفع می کنند.
مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور افزود: مدارسی که خیرین مدرسه ساز می سازند، با مدارس دیگر متفاوت است. دانش آموزانی که در این مدارس تحصیل می کنند و می دانند که خیر، مدرسه را با مال خودش ساخته است، قیامت باور می شوند و قطعا در زندگی آینده شان نقش زیادی دارد.
در ادامه، «علیرضا رحیمی» مدیر کل آموزش و پرورش استان قم، با اشاره به حدیثی از امام حسین(ع) گفت: حوائج مردم نعمتهای خداوند بر مردم هستند و خیرین مدرسه ساز از این جهت که با ساخت مدرسه در تربیت نسلی که یار امام زمان(عج) خواهند بود، واسطه خیر عظیم هستند.
مدرسه فوق، توسط برادران محسن و مجید صفایی نیکو فرزندان خیر مدرسه ساز مرحوم محمدجواد صفایی نیکو در یکی از محروم ترین مناطق شهر، محله 6 شهر پردیسان قم، ساخته شده است.
در حاشیه این مراسم از خانواده مرحوم عادل قنبری پیمانکار مدرسه که در حین انجام پروژه از دنیا رفت، تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار