توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی از سوی موسسه خیریه دارالاکرام قم+عکس

قم (پانا) - هفتمین مرحله از کمک‌های مومنانه موسسه دارالاکرام حضرت ابوالفضل(ع) شعبه استان قم امروز در مدرسه دخترانه حضرت زینب(س) ناحیه 2 توزیع شد.

کد مطلب: ۱۲۶۳۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی از سوی موسسه خیریه دارالاکرام قم+عکس

هفتمین مرحله از کمک‌های مومنانه موسسه دارالاکرام حضرت ابوالفضل(ع) شعبه استان قم در آستانه نیمه شعبان و عید نوروز با تهیه و توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی هر بسته به ارزش یک میلیون و ۵٠٠ هزار تومان در مدرسه دخترانه حضرت زینب(س) برگزار شد.
«منوچهر دهشیری» مدیر موسسه خیریه دارالاکرام شعبه قم در این مراسم عنوان کرد: اعطای بورسیه تحصیلی از دوره پیش دبستانی تا پایان دانشگاه، هم اکنون از ماهیانه ۱۷۲ هزار تومان تا یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان پرداختی است.
وی اضافه کرد: این دانش آموزان هر پیشرفتی داشته باشند، به ازای آن به مدت ۶ ماه برای آنها ۶ امتیاز بورسیه تعلق گرفته خواهد شد.
دهشیری اظهار کرد: تا الان ۳۵۰۰ سبد معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۵۵٠ هزار تومان توزیع کردیم و در این دوره در کنار سبدهای معیشتی، پوشاک هم بصورت جداگانه‌ برای دانش آموزان دختر و پسر تهیه کردیم.
وی افزود: با مدیران مدرسه هماهنگ شده است تا مشخصات دانش آموزان بدسرپرست و ایتام به سامانه معرفی شوند.
در ادامه، «سید محمد تقی حسینی» رئیس شورای راهبردی مؤسسه خیریه و دارالاکرام حضرت ابوالفضل(ع) ضمن تبریک و تشکر از انفاق کنندگان‌ نیز گفت: در استان قم دانش‌آموزان نباید به دلیل کمبود مادی، ترک تحصیل یا افت تحصیلی داشته باشند.
«حسن محبوبی» مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری قم، «محمدرضا قاسمی نیا» معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش قم، «شاهسواری» مسئول انجمن اولیا و مربیان اداره کل، «محمد یاری» معاون آموزش و پرورش ناحیه دو، «مهدی کریمی» کارشناس سازمان دانش آموزی ناحیه دو و برخی اعضای شورای راهبردی و مدیران مدارس ناحیه استان قم حضور داشتند.

دانش آموز خبرنگار: مائده عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار