عباس باستانی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس دانش‌آموزی:

نمایندگان مجلس دانش‌آموزی عامل ارتباط دانش آموزان و مسئولین هستند

تهران(پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی شهر تهران نقش نمایندگان مجلس دانش آموزی را در انتقال نظرات و معضلات، دانش آموزان به مسئولین و رفع مشکلات مهم دانست.

کد مطلب: ۱۲۶۲۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد
نمایندگان مجلس دانش‌آموزی عامل ارتباط دانش آموزان و مسئولین هستند

یازدهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی شهر تهران به تفکیک جنسیت؛ در کانون فرهنگی تربیتی شهید مفتح برگزار شد.

در این مراسم عباس باستانی؛ رئیس سازمان دانش آموزی شهر تهران هر کدام از منتخبین مناطق را نماینده جمع کثیری از دانش آموز خواند و گفت: مجلس دانش آموزی در سه سطح منطقه، استان و کشور فعالیت دارد و این انتخابات برای انتخاب۶ نماینده دختر و ۶ نماینده پسر و دو نماینده از اقلیت های مذهبی است.
وی ایجاد ارتباط موثر میان مدرسه، منطقه و شهر تهران را مهم برشمرد و تاکید کرد: کمیسیون های منطقه زمانی موفق هستند که موضوعات را به کمیسیون های استان برساند و کمیسیون های استان زمانی موفق هستند که موارد را به کمیسیون های مجلس کشور برسانند، بنابراین برقراری این ارتباط باید مورد توجه نمایندگان باشد.
باستانی با بیان اینکه ۶نفر نمایندگان منتخب مجلس دانش اموزی؛ مشاوران مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و تمام ٢٧ منتخب مناطق مشاوران رئیس سازمان دانش آموزی شهر تهران هستند نقش این نمایندگان را در رفع موانع و مشکلات دانش آموزی پررنگ برشمرد و افزود: نمایندگان مجلس دانش آموزی بهترین افراد برای برقراری ارتباط با ادارات و نهادهای بیرونی هستند و هرچه این ارتباطات موثرتر باشد نتایج مطلوب تری خواهد داشت.

نمایندگان مجلس دانش آموزی برای انتقال دغدغه ها و برنامه های خود باید رسانه داشته باشند که این بستر در خبرگزاری پانا فراهم شده است


رئیس سازمان دانش آموزی شهر تهران ضمن تاکید بر برگزاری جلسات کمیسیون ها به طور مرتب، یادآور شد: مجموعه سازمان دانش آموزی یک تشکل دانش آموزی است که دانش آموزان این تشکل در سه حوزه فعال هستند: پیشتازان، خبرنگاری دانش آموزی پانا و مجلس دانش آموزی.
باستانی همچنین گفت: نمایندگان مجلس دانش آموزی برای انتقال دغدغه ها و برنامه های خود باید رسانه داشته باشند که این بستر در خبرگزاری دانش آموزی پانا فراهم شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار