حسن خان محمدی در گفت‌وگو با پانا

جنگ قهرمانی لیگ برتر هنوز تمام نشده است

پرسپولیس برای قهرمان شدن باید دربی را ببرد

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است این تیم برای ششمین قهرمانی پیاپی راهی جز شکست استقلال در دربی ندارد.

کد مطلب: ۱۲۶۲۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد
جنگ قهرمانی لیگ برتر هنوز تمام نشده است

حسن خان محمدی در گفت‌وگو با پانا با اشاره به شکست پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: «بازی سنگینی بود. استقلال چون گل گهر را شکست داده بود، پرسپولیس برای حفظ فاصله 3 امتیازی باید این تیم را در آبادان شکست می‌داد. بازی را هم خوب شروع کرد اما اشتباه فاحش حامد لک متاسفانه به تیم شوک وارد کرد. البته بعد از دقایقی بچه ها به خودشان آمدند و توانستند بازی را کنترل کنند. خیلی خوب بازی کردند و ایجاد موقعیت تیم خوب بود اما بازهم در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتند و توپ‌های زیادی از دست دادند. در نیمه دوم مشخص بود که نفت باز هم عقب نشینی می‌کند و هدفش ضدحمله خواهد بود. حربه آنها جواب داد و گل دوم را زدند. پرسپولیس تمام تلاشش را کرد اما یک روز می‌بینی با اینکه همه چیز را پیش‌بینی کردی، طبق خواسته‌ات پیش نمی‌رود و با بدشانسی دومین شکست ما رقم خورد.»

وی ادامه داد: «وقتی بازی‌های پرسپولیس و استقلال را نگاه می‌کنید، می‌بینید که دو تیم دارند شانه به شانه هم راه می‌روند و خوب بازی می‌کنند. جنگ قهرمانی تمام نشده و باید پرسپولیسی‌ها تمام تمرکز و ذهنیت خود را به بازی‌های باقی مانده معطوف کنند. شک نکنید پرسپولیس به این راحتی پا پس نمی‌کشد. هنوز بازی‌های زیادی مانده و جبران 6 امتیاز با وجود بازی رودررو کار دشواری نیست. مهم این است که پرسپولیس باید فقط و فقط دربی را ببرد. این بازی 6 امتیازی است و اگر بچه‌ها می‌خواهند ششمین قهرمانی پیاپی را بگیرند باید دربی را هرطور شده پیروز از زمین خارج شوند. این برد می‌تواند هفته ها تیم را از لحاظ روحی روانی بالا نگه دارد و برعکس تیم بازنده ممکن است همه چیز را از دست بدهد. مخصوصا با وجود فضای مجازی که خیلی تاثیرگذار است، این پیامدهای دربی بیشتر هم نمایان شود. تیمی که بتواند ذهنیت و تمرکز خوبی داشته باشد می‌تواند دربی را برنده خارج شود. بچه‌ها نباید به فکر مسائل حاشیه‌ای باشند و به اختلاف امتیاز فکر کنند. از الان باید تمام تمرکزشان روی برد در هر 9 بازی باقی مانده باشد.»

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: «برگ برنده پرسپولیس در این جنگ، روحیه و شخصیت قهرمانی است که در سال‌های اخیر توانسته بدست بیاورد. در این چند سال این تیم و بازیکنانش یاد گرفته و عادت کرده‌اند که بالا و برنده باشند. وقتی تیم‌های دیگر حواسشان به این سمت و آن سمت است، پرسپولیس با تلاش زیاد می‌تواند ششمین قهرمانی را بیاورد. از سرمربی گرفته تا بازیکنان باید همه تمرکز کنند. خدا را شکر با آمدن رامین رضائیان سمت راست پرسپولیس هم راه افتاده و توپ‌های بیشتری داخل باکس حریف می‌رود. فقط کافی است درگیر مشکلات بیرونی نشویم و روی هدف تمرکز کنیم. با وجود یحیی، کریم و افشین قطعا حواشی راهی به رختکن ما پیدا نخواهند کرد.»

حسن خان محمدی در پایان درباره ناامید شدن برخی از هواداران پرسپولیس از قهرمانی گفت: «نمی‌دانم چرا عده‌ای از الان ناامید شده‌اند، فوتبال رو ندارد. اتفاقی نیفتاده و ما باید در شکست‌ها کنار تیم باشیم. امتیازهایی که از دست دادیم واقعا مستحق آن نبودیم و حداقل باید مساوی می‌کردیم. اما بازی‌های سختی در انتظار استقلال است به خصوص دربی، بچه ها تمام توان شان را باید برای این بازی بگذارند. سپاهان هم می‌تواند سرنوشت قهرمانی را مشخص کند چون با هر دو تیم بازی دارد. پس هنوز فرصت برای همه است به خصوص پرسپولیس که فاصله چندانی با صدر ندارد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار