مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در مراسم درخت کاری عنوان کرد:

کاشت نهال نمونه‌ای عملی از اجرای فضیلت‌های تشکیلاتی سازمان دانش‌آموزی است

یاسوج (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در مراسم نمادین روز درختکاری که در تمامی آموزشگاه‌های استان برگزار شد عنوان کرد کاشت نهال نمونه‌ای عملی از اجرای فضیلت‌های تشکیلاتی سازمان دانش‌آموزی است.

کد مطلب: ۱۲۶۱۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد
کاشت نهال نمونه‌ای عملی از اجرای فضیلت‌های تشکیلاتی سازمان دانش‌آموزی است

سید نظام مرادی در آیین «جشن تولد زمین» که هر ساله در 15 اسفند ماه و با شعار «دوستی با طبیعت» برگزار می‌شود،اظهار کرد: هزاران اصله نهال توسط دانش‌آموزان پیشتاز بر زمین نشانده می‌شود تا گام استواری در جهت حفاظت از منابع طبیعی و سرسبزی کشور برداشته شود.

مدیر سازمان دانش آموزی با اشاره به توصیه دین مبین اسلام به درختکاری تصریح کرد: دوستی با طبیعت، مسئولیت پذیری و مشارکت جویی از فضیلت های پیشتازان است و دانش آموزان پیشتاز همیشه دوستدار طبیعت هستند و با مشارکت در کاشت نهال و نگهداری از آنها در پاکیزگی هوا و محیط اطراف ، پارک ها ، جنگلها و کوهستان و ... کوشش می کنند به صورت عملی این فضیلت ها را اجرا کنند.

پیشتازان سازمان دانش آموزی استان در نخستین روز از هفته منابع طبیعی، روز درختکاری، نهال های منتظر یک وجب خاک ولی با امیدی به بلندای آسمان را در بوستان ها و باغچه های مدارس کاشتند. باغچه هایی که منتظر نگاه زیبای دانش آموزان هستند. تا با تمام شدن این دوران گرفتاری کووید 19 بازهم شاهد شادیها و نشاط دانش آموزان در حیاط مدرسه باشند.

مراسم نمادین جشن تولد زمین در مدرسه فرهنگیان شهر یاسوج با حضور مدیر سازمان دانش‌آموزی استان، مدیر کل کمیته امداد،فرماندار شهرستان بویراحمد، معاون پرورشی و معاون پشتیبانی آموزش و پرورش بویراحمد برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار