معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش قم:

حل مشکلات آموزشی نیازمند تفکر منطقی و کار گروهی است

قم(پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان قم عنوان کرد حل مشکلات آموزشی نیازمند تفکر منطقی و کار گروهی است.

کد مطلب: ۱۲۶۱۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد
حل مشکلات آموزشی نیازمند تفکر منطقی و کار گروهی است

«نادر کریمی بیرانوند» معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان قم طی سخنانی در جلسه هیات رییسه مجلس دانش آموزی دوره دهم که با موضوع افت تحصیلی در سالن شهید سلیمانی این اداره کل برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز و فرهنگی اظهار داشت: حضور در جمع نمایندگان و اعضای هیات رییسه مجلس دانش آموزی موجب مسرت و خرسندی است.

وی با توصیه به انس با قرآن و اهل بیت(س) بویژه حضرت زهرا(س) عنوان کرد: بر اساس حدیثی از ایشان، هر کسی بهترین و خالص ترین عبادات خود را به سوی خدا بفرستد، خدا نیز بهترین مصحلت ها را برایش در نظر می گیرد.

کریمی افزود: طبق مفاد بیانیه گام دوم انقلاب، آینده متعلق به جوانان است و لذا بایستی همه دانش آموزان بخصوص اعضای مجلس، آمادگی خود را برای حضور در عرصه های مهم تر بالا ببرند.

وی اهمیت تفکر منطقی و ریاضی در حل مسائل را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: همه ما باید بتوانیم درست و منطقی فکر کنیم و مسائل را تجزیه و تحلیل نماییم و این سبک را به دیگران نیز آموزش دهیم.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان قم، تاکید کرد: اولیا، دانش آموزان و مسئولان مدرسه ارکان نظام آموزشی هستند و باید به کمک آنها و انجام کار گروهی، مشکلات مرتفع شود.

وی با اشاره به ضرورت انجام درس پژوهی در مدارس، افزود: بر اساس رهنمود رهبر معظم انقلاب اسلامی، تحصیل، تهذیب و ورزش لازمه رشد کامل یک جوان است و هر جامعه ای در هر قشری به «انسان» نیاز دارد.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار