رضا صادقی و علی یاسینی در اکسپو 2020 روی صحنه می‌رود

آقای مشکی پوش با کنسرت «عشق و صلح» در دوبی

تهران (پانا) - خوانندگان سرشناس حوزه موسیقی پاپ ایران به دعوت رسمی اکسپو 2020 در دبی ، سوم و هفتم فروردین 1401 در استیج اصلی این فستیوال روی صحنه می روند.

کد مطلب: ۱۲۶۱۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد
رضا صادقی و علی یاسینی در اکسپو 2020 روی صحنه می‌رود

میلاد ماهان راد (مدیرعامل کمپانی بین المللی فرهنگی لیما) که مذاکرات و توافق نهایی این اجرا را پیش برده، درباره این برنامه، گفت: « ضمن تشکر از مدیران اماراتی اکسپو و نیز کمک بنیاد رودکی ما هم پس از دریافت دعوت نامه ویژه اکسپو، پیگیری هایی صورت دادیم و پس از اعلام شرایط اجرای رضا صادقی و علی یاسینی در اکسپو، اعلام کردند که برنامه رضا صادقی و علی یاسینی خوشبختانه با استقبال مواجه شده و برای استیج اصلی اکسپو در نظر گرفته شده است که هنرمندان بزرگی چون سامی یوسف و بوچلی نیز در آن به اجرای برنامه پرداخته اند.»
مدیرعامل کمپانی لیما افزود: «از دید من این یک اتفاق ویژه برای موسیقی پاپ ایران است. همه تلاش ما برگزاری برنامه ای بی نقص و پر از جذابیت و کیفیت بالا خواهد بود. تمام توان خود را برای ارائه کنسرتی بزرگ و ویژه به کار خواهیم گرفت تا نماینده ای لایق برای هنر ایران در این فستیوال بین المللی باشیم.»
«اکسپو» به بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد نمایشگاهی جهان با شرکت بیش از ۱۹۰ کشور گفته می‌شود که برای نمایش بهترین‌ دستاورهای کشورهای مختلف به‌خصوص در زمینه‌ فناوری، نوآوری به کار می‌رود و با حضور گردشگران بیش از ۲۰۰ کشور و بیش از ۳میلیون بازدید کننده هر پنج سال یک‌ بار اتفاق می‌افتد.
هنرمندان بزرگی از جمله نانسی عجرم، کولد پلی، کریس دِ برگ، جان هیومن، راغب علامه و... از دیگر ستاره های موسیقی جهان هستند که در طول برگزاری اکسپو 2020 در این فستیوال به روی صحنه رفته اند.
رضا صادقی عنوان «عشق و صلح» را برای کنسرت خود در این اکسپو دبی 2020 برگزیده است.
گفتنی ست کنسرت رضا صادقی در تاریخ 3 فروردین و کنسرت علی یاسینی 7 فروردین با ارکستر کامل در سالن اصلی اکسپو 2020 دبی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار