رضا صادقی رزشک طلایی گرفت

تهران (پانا) - رضا صادقی در یک نظرسنجی مردمی دررادیو صبا «زرشک زرین » برنامه ترین ها را گرفت.

کد مطلب: ۱۲۴۹۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد
رضا صادقی رزشک طلایی گرفت

به گزارش روابط عمومی رادیو صبا، با این شبکه رادیویی روزهای جمعه در برنامه ترین ها به معرفی ترین ها در حوزه های مختلف فرهنگی اجتماعی و ورزشی هنری و ...می پردازد. «ترین ها» روز جمعه یکم بهمن با هدف معرفی محبوب ترین خواننده پاپ در دهه ۸۰ راهی آنتن صبا شد.
این برنامه با اجرای پرانرژی شاهین جمشیدی و پخش ترانه ها ی به یاد ماندنی از هنرمندان دهه هشتاد در فضایی شاد و مهیج محبوب ترین خواننده پاپ در دهه ۸۰ را از بین گروهی از خوانندگان انتخاب و معرفی شد.
دراین گروه شامل «مجید اخشابی، محمد اصفهانی، خشایار اعتمادی، بنیامین بهادری، امیر تاجیک، حمید حامی، مانی رهنما، بهنام صفوی، ناصر عبداللهی، حمید عسکری، علیرضا عصار، محمدرضا عیوضی، علی لهراسبی و نیما مسیحا» بود که طبق نتیجه نظر سنجی صورت گرفته از شنوندگان در صفحه مجازی برنامه «ترین ها» و پیامک های ارسالی مخاطبان در زمان پخش این برنامه و نظرات کارشناسان تیم «ترین ها» علیرضا عصار به عنوان محبوب ترین خواننده پاپ در دهه ۸۰ معرفی شد و در این رقابت ناصر عبداللهی و حمید حامی به ترتیب در در مقام دوم و سوم قرار گرفتند.
از بخش‌های ویژه و جالب این برنامه می‌توان به آیتم «زرشک زرین» اشاره کرد که توسط شهره احمدوند اجرا می‌شود، دراین بخش هر برنامه با ارائه گزینه های مرتبط با موضوع برنامه شنوندگان در صفحه مجازی برنامه به ضعیف ترین ها رای می‌دهند.
روز جمعه از بین گزینه های زیر شنوندگان بیشترین رای را به گزینه یک دادند
1- رضا صادقی برای اجرای کنسرت بعد از دوسال در استانبول
2- مسئولین وزارت ارشاد به علت انتخاب سلیقه ای در دیدار اخیر با خوانندگان
3- علیرضا طلیسچی و ماکان بند برای هزینه بالای بلیت کنسرت

که در این نظر سنجی «زرشک زرین» برنامه ترین ها توسط مردم به خاطر اجرای کنسرت بعد از دوسال در خارج از کشور به رضا صادقی داده شد.
برنامه «ترین‌ها» روزهای جمعه ساعت ۱۸:۳۰ به تهیه کنندگی نازنین حاج سیف اله و اجرای شاهین جمشیدی و نویسندگی فرزانه عرفانی تبار و صدابرداری رضا سلیمانی به مدت ۹۰ دقیقه تقدیم شنوندگان می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار