پژوهش‌سرای پیشرفت و توسعه در بجنورد افتتاح شد

بجنورد (پانا) - پژوهش‌سرای پیشرفت و توسعه شهر بجنورد با کمک خیرین مدرسه‌ساز با زیر گبنای آموزشی ۱۷۰۰ مترمربع با حضور نماینده مجلس، استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش و دیگر مسئولین خراسان‌شمالی افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۲۶۱۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد
پژوهش‌سرای پیشرفت و توسعه در بجنورد افتتاح شد

محمد وحیدی نماینده مردم شهرستان های بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: اردوگاه دانش آموزی شهید چمران بجنورد یک ظرفیت ملی در خراسان شمالی است.

وحیدی در آیین افتتاح پروژه پژوهش‌سرای پیشرفت و توسعه شهر بجنورد، با اشاره به اینکه اداره کل نوسازی مدارس استان در اجرای مصوبات سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی اقدامات قابل قبولی انجام داده است، اظهار کرد: آموزش و پرورش پیشرانِ توسعه و آبادانی کشور است.

وی با بیان اینکه عدالت آموزشی اهمیت بسیار زیادی دارد گفت: مبنای کار در آموزش و پرورش، تربیت نسل آینده است و از این جهت تاثیر بسزایی در توسعه و آبادانی کشور دارد، زیرا اگر نسل آینده به درستی تربیت شود، هیچ دشمنی توان مقابله با کشور را ندارد.

وی ادامه داد: پروژه پژوهش‌سرای دانش آموزی، عامل پیشرفت و توسعه شهر بجنورد یک ظرفیت ملی است و در موقعیت جغرافیایی ممتاز نیز قرار گرفته که امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت به خوبی در استان استفاده کنیم.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اردوگاه دانش آموزی، بخشی از قطعات یک پازل تربیتی است، تاکید کرد: اردوگاه شهید چمران با ۲نگاه آموزشی و پژوهشی فعالیت خواهد کرد.

لازم به ذکر است این پژوهش سرا که برای ساخت آن ۸۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است با مشارکت مؤسسه خیریه نیک گامان جمشید تهران به بهره‌برداری رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار