هفته تربیت اسلامی،هفته نکوداشت سربازان گمنام عرصه تربیت

کوهرنگ(پانا)_همایش بزرگداشت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی در مقر اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۶۰۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
هفته تربیت اسلامی،هفته نکوداشت سربازان گمنام عرصه تربیت

علی یوسفی بابادی سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ در نشستی که به مناسبت نکو داشت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی با معاونین، کارشناسان، فرهنگیان ، مربیان ، مشاوران و نمایندگان تشکل های دانش آموزی شهرستان کوهرنگ در مقر اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار کرد. ضمن تبریک فرارسیدن هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی گفت:این مناسبت فرصتی را برای ما فراهم آورد تا به پاس خدمات خالصانه و صادقانه ی مربیان پرورشی و مشاوران مدارس که به عنوان سربازان گمنام عرصه تعلیم و تربیت شناخته می شوند ؛تقدیر و تشکر کنیم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به تشکل های دانش آموزی نقش فعال آن ها را گامی بزرگ در جهت دستیابی و تحقق بخشیدن به ساحت های شش گانه تربیتی سند تحویل بنیادین دانست.

در ادامه ی این برنامه نمایندگان تشکل های دانش آموزی پیشتازان، مجلس دانش آموزی و همچنین دانش آموز خبرنگاران پانا به ارائه بیانات و نظرات خود در خصوص مسائل و خواسته های دانش آموزان شهرستان پرداختند.

در پایان همایش نیز به صورت نمادین به پاس تلاش های خالصانه و همه جانبه ی مربیان و مشاوران تربیتی و همچنین دانش آموزان فعال حوزه امور تربیتی دو تن از مربیان و مشاوران و دو تن از نمایندگان تشکل های دانش آموزی مورد تکریم و تجلیل قرار گرفتند.

همچنین روح الله فرامرزی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ هم از صدور تشویقی های کشوری، استانی و شهرستانی برای نیرو های حوزه پرورشی و مشاوره خبر داد.

خبرنگار دانش آموز: حکیمه علیخانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار