تامین پوشاک یکصد دانش‌آموز بی‌بضاعت با همکاری نیکوکاران فراهم شد

تهران (پانا) - طی بازدید مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 از بنیاد پوشاک فجر، تامین پوشاک یکصد دانش‌آموز با همکاری نیکوکاران، فراهم شد.

کد مطلب: ۱۲۶۰۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد
تامین پوشاک یکصد دانش‌آموز بی‌بضاعت با همکاری نیکوکاران فراهم شد

محمدحسین لونی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴شهر تهران و فاطمه مهبودی؛ کارشناس مسئول انجمن اولیاء و مربیان از عیدانه ۱۴۰۱ دانش آموزی بنیاد پوشاک فجر بازدید کردند.

لونی با اشاره به اینکه بنیاد پوشاک فجر در آستانه سال نو پوشاک و بسته های اقلام غذایی با مشارکت خیرین، میان نیازمندان گروه هدف، توزیع می کند، گفت: مشارکت در این اقدام، انسان دوستانه و ضروری است و هدف برنامه برای پوشش بیشتر دانش آموزان بی بضاعت است.

رئیس آموزش و پرورش منطقه ۴ در ادامه گفت: توزیع بسته های غذایی به اندازه توان و در راستای رزمایش مواسات و همدلی بوده است که با رعایت حفظ کرامت افراد در بین آنها توزیع شد که امیدوارم با ادامه کمک های مردمی، کمک به نیازمندان هم ادامه داشته باشد.
لونی با اشاره به آمادگی موسسه بنیاد پوشاک فجر از همکاری آنها تشکر کرد و در ادامه گفت: برای همکاری با مناطق آموزش و پرورش در طول سال خدمات به دانش آموزان عرضه می شود و نحوه حمایت از دانش آموزان برای سهولت دسترسی به مواد مورد نیاز برنامه هایی صورت خواهد گرفت.

مهبودی هم در ادامه با اشاره به توزیع کالا به خانواده های کم درآمد گفت: در اداره آموزش و پرورش منطقه 4 در مرحله اول، هزینه تامین پوشاک یکصد دانش آموز با همکاری نیکوکاران، فراهم شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار