به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا

لونی: صبر و استقامت را باید از وجود مادران شهدا آموخت

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا در سالروز شهادت ام‌البنین، ضمن دیدار با مادر شهید شهروز مظفر‌ی‌نیا، بر الگو قرار دادن مادران شهدا تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۸۱۱۰
لینک کوتاه کپی شد
لونی: صبر و استقامت را باید از وجود مادران شهدا  آموخت

محمدحسین لونی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 به همراه رضایی فرمانده بسیج فرهنگیان و دانش آموزان، علی گلشن؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی، آزیتا فکور؛ مدیر سازمان دانش آموزی و تعدادی از کارشناسان آموزش و پرورش منطقه 4 با حضور در منزل پدر و مادر شهید شهروز مظفری نیا از اعضای تیم حفاظت شهید سلیمانی، دیدارکرد.

لونی در ادامه با اشاره به تکریم و احترام به مادران شهدا گفت: مادران شهدا نمونه بارز صبر و استقامت هستند و باید با جان و دل از آنها آموخت و در زندگی بهره برد.

آزیتا فکور؛ مدیر سازمان دانش آموزی منطقه 4 در ادامه در گفت و گو با پانا با اشاره به دیدار خانواده شهید مظفری نیا گفت: این سربازان برای دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله علیها خانه و فرزندان را رها کرده و جان خود را در طبق اخلاص نهاده اند.

فکور با اشاره به اینکه شهدای عزیز مدافع حرم با تاسی از مکتب عاشورا برای احیای این مسیر و دفاع از حریم حرم حضرت عقیله بنی هاشم محافظت کردند، گفت: باید از شهدا به خوبی آموخت که تا پای جان برای ایستادگی وطن مقاومت کرد و برای دفاع ازکشور، ازهیچ کوششی دریغ نکرد.

تکریم مادران شهیدان و خانواده‌های آنان را تکریم دل‌های نورانی و جان‌های لبریز از صفا و نورانیت دانست و عنوان کرد: شهدا مصداق بارز حضورند و ما باید آنان را همواره ناظر بر کارها و اعمال خویش بدانیم.

مدیر سازمان دانش آموزی منطقه 4 با اشاره به اینکه یاد شهدا و بخصوص شهدا مدافعان حرم و مادرانش از برنامه های اصلی است، گفت: بازدید و یادی از خانواده های شهدا و معرفی آنها به دانش آموزان خود نوعی کلاس درسی برای زندگی آنها است.

فکور با اشاره به اهمیت نقش تربیتی آموزش و پرورش و تمامی کسانی که در سیستم آموزش و پرورش فعالیت دارند که در راس آن مربیان پرورشی و معلمان هستند گفت: همه مربیان مسئولیت سنگینی دارند و در تعلیم و تربیت نقش ایفا می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار