معاون پرورشی و تربیت‌بدنی ناحیه ۳ کرج:

جهاد تبیین از محوری‌ترین برنامه‌ی آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج در هفته امور تربیتی است

کرج (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی ناحیه 3 کرج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذاران نهاد امور تربیتی؛ شهیدان رجایی و باهنر بیان کرد جهاد تبیین از محوری‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش ناحیه سه کرج در هفته امور تربیتی است.

کد مطلب: ۱۲۵۹۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد
جهاد تبیین از محوری‌ترین برنامه‌ی آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج در هفته امور تربیتی است

هادی خان محمدی معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه 3 کرج افزود: با بیان اهمیت بیش از پیش پرداختن به امور تربیتی به ویژه در شرایط کنونی، نیروهای پرورشی را مجموعه ای از بهترین، بی تکلف ترین،بی ادعاترین و قابل اعتمادترین نیروهای آموزش و پرورش دانست که در راه نشر آرمان های انقلاب و فضایل اخلاقی نقش بی بدیلی داشته و دارند.

وی در تشریح ویژه برنامه های گرامیداشت هفته امور تربیتی گفت: در کنار تمامی برنامه های پیش بینی شده، از جمله وبینار و جلسات توانمندسازی، تجلیل حضوری و مجازی از معاونین و مربیان فعال به ویژه در بخش پیشتازان سازمان دانش آموزی و برگزاری دوره آموزش ضمن خدمت از برنامه های ویژه ی این هفته است.

خان محمدی اضافه کرد: آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج افتخار دارد که در راستای رشد تمام ساحتی دانش آموزان و همکاران بر اساس سند تحول بنیادین، ویژه برنامه های کوتاه و بلند مدتی را با محوریت جهاد تبیین بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب در تمامی ابعاد آموزشی و پرورشی آغاز کند.

وی در پایان اظهار کرد: از مهمترین فعالیت های پیش بینی شده در عملیاتی کردن جهاد تبیین، روشنگری رسانه ای با استفاده از نیروهای انقلابی، جوان و خوش فکر منطقه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار