معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش پیشوا:

مربیان پرورشی در مدارس، نقش محوری دارند

پیشوا (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان پیشوا در هفته گرامیداشت امور تربیتی گفت مربیان تربیتی در مدارس نقش اساسی و محوری دارند.

کد مطلب: ۱۲۵۹۶۵۷
لینک کوتاه کپی شد
مربیان پرورشی در مدارس، نقش محوری دارند

مهدی ارگی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان پیشوا در سالروز تاسیس امور تربیتی در گفت وگو با پانا با تبریک فرارسیدن این روز گفت: مربیان پرورشی در مدارس نقش محوری دارند و سایر فعالیت‌های آموزشی نیز با رویکرد تربیتی انجام می‌شود. معاونین و مربیان پرورشی راهبران خستگی‌ناپذیر تربیت هستند و حضورشان به دانش‌آموزان قوت قلب می‌دهد.

وی افزود: اقدام و ابتکار شایسته شهیدان رجایی و باهنر در ایجاد نهاد امور تربیتی در مدارس، اقدامی به‌جا و ماندگار بود و دست‌اندکاران حوزه پرورشی باید قدر این فرصت ایجاد شده را بدانند و برای تربیت دانش‌آموزان با گام‌های استوار پیش بروند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی پیشوا تصریح کرد: اگر مربیان تربیتی نقش خود را به خوبی ایفا کنند ما شاهد رشد دانش‌آموزانی در تراز جمهوری اسلامی خواهیم بود.

مهدی ارگی با اشاره به سند تحول بنیادین گفت: ساحت‌های شش‌گانه تعلیم و تربیت بیانگر جایگاه ویژه تربیت اسلامی در کنار آموزش است و هدف این است که خروجی آموزش و پرورش دانش‌آموز تک بعدی و تک‌ساحتی نباشد.

وی روز امور‌تربیتی و هفته تربیت اسلامی را به همه مربیان و معاونین پرورشی و مشاوران مدارس شهرستان پیشوا تبریک گفت.

خبرنگار دانش‌آموز: پریا سادات ستوده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار