فرماندار ملارد:

بستر سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی و صنعتی در شهرستان ملارد فراهم است

ملارد (پانا) - فرماندار ملارد در آیین افتتاح نخستین مرکز مشاوره تولید و کارآفرینی غرب استان تهران گفت ملارد با وجود استعدادهای بالقوه‌ و ارتباط بیشتر بین واحدهای دانشگاهی و شهرک‌های صنعتی به قطب اقتصادی استان تهران تبدیل خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۵۸۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد
بستر سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی و صنعتی در شهرستان ملارد فراهم است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد، سرپرست فرمانداری ملارد در آئین افتتاح نخستین مرکز مشاوره تولید و کارآفرینی غرب استان تهران در بخش صفادشت این شهرستان در سخنانی از تلاش‌های صورت گرفته برای راه‌اندازی این مرکز تشکر کرد و گفت: این شهرستان با ویژگی‌های بالقوه و بالفعلی که در بخش نیروی انسانی، اراضی صنعتی و کشاورزی دارد، می‌تواند به قطب صنعتی استان تهران تبدیل شود.

وی با بیان اینکه حمایت از سرمایه‌گذاران و رفع موانع تولید اولویت ما در شهرستان است، بیان کرد: وجود ۷ دانشگاه، ۲ شهرک‌ صنعتی و لکه‌های صنعتی موجود به‌ علاوه ایجاد یک شهرک‌ صنعتی جدید در این شهرستان از بسترهای فراهم شده برای توسعه صنایع و آبادانی بیشتر شهرستان ملارد است.

کریمی افزود: با راه‌اندازی این مراکز کارآفرینان نمونه کشور و صاحبان واحدهای صنعتی انواع مشاوره‌های تولید را از پیاده‌سازی ایده تا راه‌اندازی کارخانه به جوانان نخبه به صورت رایگان آموزش می‌دهند.

فرماندار ملارد تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مشاوره منتهی به راه‌اندازی کسب و کارهای نوپا در استان تهران انجام شده است، انتقال تجربه، پیاده‌سازی ایده و کمک به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی برای راه‌اندازی واحد صنعتی از مهم‌ترین اهداف این مراکز کارآفرینی تخصصی است و بستر سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی و صنعتی در شهرستان ملارد فراهم است.

نماینده عالی دولت در شهرستان ملارد خاطرنشان کرد: امروز مهم‌ترین اولویت دولت سیزدهم و دیگر مسئولان کشور توجه به تولید است تا مشکلات اشتغال جوانان و اقتصاد حل شود و این امر مهم بدون همیاری بخش خصوصی محقق نخواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار