آیین گرامیداشت سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی، تربیتی در تربت حیدریه برگزار شد

تربت‌حیدریه (پانا) - با حضور معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش تربت‌حیدریه، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی، جمعی از کارشناسان و کارشناس مسئولان اداری و اعضای کانون‌های فرهنگی تربیتی ریحانه و شهید فاضلی، آیین گرامیداشت سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی تربیتی در تربت‌حیدریه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۵۷۹۷۳
لینک کوتاه کپی شد
آیین گرامیداشت سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی، تربیتی در تربت حیدریه برگزار شد

حجت صالحی، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه در این آیین گفت: یکی از کاربردی ترین ابزار برای تعلیم و تربیت دانش آموزان و رسیدن به اهداف تربیتی فعالیت های فرهنگی هنری است چرا که دانش آموزان به آن علاقه دارند و با انگیزه به آن می پردازند.

صالحی ادامه داد: کانون‌های تربیتی زمینه ساز انجام فعالیت های فرهنگی هنری هستند و از این جهت وظیفه مهمی بر عهده دارند.

مدیر آموزش و پرورش تربت‌حیدریه گفت: کیفیت فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی تربیتی شهرستان از سطح مناسبی برخوردار است و باید کمیت آن را بهبود بخشیم.

مهدی مظلوم، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش تربت حیدریه در این مراسم نیز گفت: تلاش می کنیم با برگزاری برنامه های مختلف در کانون ها، فعالیت هایی تربیتی که در مدرسه فرصت و شرایط اجرایی شدن ندارند را در کانون اجرا کنیم تا دانش آموزان از آن بهره مند شوند.

وی افزود: دو کانون فرهنگی تربیتی دخترانه ریحانه و پسرانه شهید فاضلی کلاس های متنوعی برگزار می کنند که دانش آموزان شهرستان می توانند در اوقات فراغت خود از آن استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار