رحمان محمدی‌راد در گفت‌وگو با پانا

با قاطعیت می‌گویم در لیگ برتر والیبال تبانی وجود ندارد

پلی‌آف این فصل لیگ برتر والیبال سخت‌تر از فصل‌های قبل خواهد بود

تهران (پانا) - سرمربی تیم والیبال سپاهان اصفهان تاکید دارد که برگزاری مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال در سلامت کامل و بدون تبانی بوده است.

کد مطلب: ۱۲۵۷۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد
با قاطعیت می‌گویم در لیگ برتر والیبال تبانی وجود ندارد

رحمان محمدی‌راد در گفت‌وگو با پانا درباره شرایط سپاهان اصفهان در آستانه آغاز مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال گفت: «تیم‌مان در وضعیت خوبی قرار دارد و تمرینات خوبی را برگزار کرده‌ایم و بچه‌ها آماده شروع پلی‌آف هستند. در مرحله گروهی مانند تمام تیم‌ها به هماهنگی خوبی رسیدیم و با توجه به اینکه صدرنشینی‌مان در هفته‌های پایانی قطعی شده بود، با مشورت همکارانم به برخی بازیکن‌ها در دیدارهای پایانی استراحت دادیم تا سلامتی آنها برای مرحله پلی‌آف که کار در آن خیلی سخت‌تر است، حفظ شود.»

وی درباره پیش‌بینی‌اش از مرحله پلی‌آف این فصل لیگ برتر والیبال گفت: «فکر می‌کنم در این فصل لیگ برتر شاهد پلی‌آف سخت و حساس‌تری در مقایسه با فصل قبل باشیم و هر اتفاقی در این مرحله ممکن است رخ دهد و نباید تیمی را دست کم گرفت. تیم‌ها در مرحله گروهی به مرز هماهنگی رسیده‌اند و با آمادگی کامل به مرحله یک چهارم نهایی رسیده‌اند و نمی‌توان گفت تیمی با آمادگی کمتر پا به رقابت‌ها خواهد گذاشت. از طرف دیگر مسابقات مرحله پلی‌آف به صورت متمرکز برگزار خواهد شد و همین موضوع باعث می‌شود تا تیم‌ها شانس برابری داشته باشند.»

سرمربی سپاهان در ادامه، درباره روبرو شدن با تیم پاس گرگان در یک چهارم نهایی گفت: «پاس گرگان یکی از شگفتی‌سازهای این فصل لیگ برتر والیبال بود و نتایج خیلی خوبی را در این فصل گرفت. برای آنها احترام خاصی قائل هستیم و با تمام قوا روبروی این تیم حاضر خواهیم شد و کاری به نتایج مرحله مقدماتی نداریم چرا که یکبار دیگر تاکید می‌کنم مرحله پلی‌آف این فصل به شدت سخت‌تر از مرحله گروهی است.»

محمدی‌راد درباره شانس قهرمانی تیمش در این فصل رقابت‌های لیگ برتر گفت: «من امسال برای سومین سال است که در سپاهان حضور دارم. سال اول که به علت شیوع کرونا مسابقات لیگ برتر نیمه تمام ماند، سال دوم به سومی مشترک رسیدیمو امسال هم که با صدرنشینی به پلی‌آف رفته‌ایم و قطعا برای پیشرفت بیشتر تلاش خواهیم کرد. تیم ما دارای پتانسیل بالایی است و یکی از بهترین باشگاه‌های ایران را با هواداران خوب و حامی تیم داریم. هواداران سپاهان واقعا تمام تیم‌های باشگاه را مانند فوتبال دوست دارند و حمایت می‌کنند اما متاسفانه به علت شرایط کرونایی از همراهی آنها در سالن محروم بودیم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که عیدی خوبی به هواداران‌مان بدهیم.»

وی در واکنش به پیش آمدن مباحثی پیرامون تبانی و شرط‌بندی در لیگ برتر والیبال گفت: «من کاملا مخالف این قضیه هستم، هیچ والیبالیستی شرافت خود را به خاطر پول زیر سوال نخواهد بود. متاسفانه یکسری دوستان که تیم‌شان در مرحله مقدماتی نتیجه نگرفته این مسائل را مطرح می‌کنند. مهم‌ترین مسابقات ورزشی در جهان در سایت‌های شرط‌بندی وجود دارد و ما در مسابقاتی که پخش زنده هم می‌شود تبلیغ این سایت‌ها را می‌بینیم، اما در اروپا این سایت‌ها فعالیت قانونی دارند و در ایران غیرقانونی هستند. من با قاطعیت می‌گویم هیچ والیبالیستی در ایران شرافت خود را زیر سوال نخواهد برد. از جامعه والیبال خواهش دارم که شکست‌های خودتان را به این مسائل ربط ندهند. به راحتی نمی‌توان شرافت یک نفر را با اتهاماتی اینچنینی زیر سوال برد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار