اهدای مدال طلای دروازبان تیم فوتسال بانوان ایران به مستضعفان در فارس

شیراز ( پانا ) - دروازه‌بان شیرازی تیم ملی فوتسال بانوان زیر ۲۰ سال امروز در مراسمی مدال طلای خود را به مددجویان کمیته امداد، اهدا و با این اقدام در حرکتی نمادین و ارزشمند حمایت خود را از قشر ضعیف جامعه اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۷۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
اهدای مدال طلای دروازبان تیم  فوتسال بانوان  ایران به مستضعفان در فارس

محمد بذر افشان، امروز در مراسم اهدای مدال طلای مسابقات بین‌المللی فوتسال بانوان توسط «هانیه فرهادی»، دروازه بان تیم ایران به نفع مددجویان کمیته امداد فارس، از تعامل بیشتر برای اشتغال بانوان خبر داد و گفت: اگر در حوزه امور بانوان به فکر اشتغال باشیم، در کمیته امداد امام خمینی ‌(‌ره‌) در خط مقدم این اقدام هستیم.

او ضمن تشکر از هانیه فرهادی دروازه‌بان تیم فوتسال شیراز گفت: فقر ما فقر زنانگی است، کاری که ایشان به نفع محرومین، مستضعفین و ایتام انجام داد و مدال خود را تقدیم کرد کار بزرگیست و اصحاب رسانه باید این اتفاق خوب را انعکاس دهند.

بذرافشان در ادامه گفت: برای جشن نیکوکاری از مردم دعوت می‌کنیم در راستای مسئولیت اجتماعی کمک کنند و نخبگان، ورزشکاران، هنرمندان و قرآنی‌ها حضور داشته باشند.

او تأکید کرد: دیوار مشکلات مردم بلند‌تر از اقدامات کمیته‌ها می شود و باید دست به دست هم کمک کنیم تا بتوانیم ایام شب عید، ماه رجب، ماه شعبان و ماه رمضان اثرگذار باشد.

زهرا یقطین، مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری فارس ضمن تشکر از هانیه فرهادی یادآور شد: قدردانی به صرف زبان در جهت حمایت نخبگانی مانند فرهادی کافی نیست و باید در کنار حمایت معنوی، حمایت مادی از نخبگان داشته باشیم.در فضایی مشغول به‌کار شدیم که این انسجام و وحدت در اقدامات ذیل سند مهندسی فرهنگی استان و با رهبری آیت الله دژکام شکل خواهد گرفت.

معاون ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان گفت: ۲۴۸ نفر از بانوان استان به تیم ملی دعوت شدند که از این تعداد ۱۰۳ نفر عضو ثابت هستند.


وی ادامه داد: هانیه فرهادی ۶ سال در لیگ برتر کشور جهادی کار کرد و با وجود سن کم اقدام بزرگی انجام داده است.

هانیه فرهادی، دروازه‌بان تیم فوتسال بانوان ایران نیز در این مراسم، دلیل خود را برای اهدای مدال به مستضعفان گفت: من از نزدیک شاهد تلاش‌های کمیته امداد فارس برای محرومیت‌زدایی از مستضعفان بودم.

هانیه فرهادی دروازه‌بان شیرازی تیم ملی فوتسال بانوان زیر ۲۰ سال امروز در مراسمی مدال طلای خود را به مددجویان کمیته امداد، اهدا و با این اقدام در حرکتی نمادین و ارزشمند حمایت خود را از قشر ضعیف جامعه اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار