برگزاری نشست کارگروه‌های تخصصی نخبگان نوجوان استان بوشهر

بوشهر (پانا) - دستیار امور نوجوانان و دانش‌آموزی مجمع ملی جوانان از برنامه کارگروه فرهنگی و هنری استان بوشهر که برگزاری کارگاه فن بیان بود را طرحی قابل ارائه در کشور دانست و گفت که این برنامه در سطح ملی اجرا خواهد شد. 

کد مطلب: ۱۲۵۷۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست کارگروه‌های تخصصی نخبگان نوجوان استان بوشهر

نشست کارگروه های تخصصی نخبگان نوجوان استان بوشهر با دستیار امور نوجوانان مجمع ملی جوانان برگزار شد.

میثم ویسی، دستیار امور نوجوانان و دانش آموزی مجمع ملی جوانان اظهار کرد: در این نشست ایده ها و برنامه های ارائه شده ۵ کارگروه تخصصی مورد بررسی قرار گرفت و در پایان برنامه کارگروه فرهنگی و هنری که برگزاری کارگاه فن بیان بود را طرحی قابل ارائه در کشور دانست و گفت که این برنامه در سطح ملی اجرا خواهد شد.

وی همچنین از برنامه‌های مجمع ملی جوانان برای نوجوانان استان بوشهر و از تسهیل سازی برنامه‌های نوجوان محور صدا و سیمای مرکز استان بوشهر و تشکیل تیم رسانه ای تیم فوتبال شاهین بوشهر خبر داد.

میثم ویسی، از زحمات و تلاش‌های بی وقفه دستیاران امور نوجوانان و دانش آموزی استان بوشهر تقدیر و تشکر کرد و عنوان کرد: این مسیری که نوجوانان استان بوشهر در پیش گرفته اند می‌تواند نمونه کشوری باشد.

دستیار امور نوجوان و دانش آموزی مجمع جوانان استان بوشهر گفت: مجمع نخبگان نوجوانان و دانش آموزی استان بوشهر تا به الان رو به جلو حرکت کرده است.

وی با بیان اینکه مجمع نخبگان نوجوانان و دانش آموزی استان بوشهر فرصت مناسبی برای دیده شدن است، تصریح کرد: کارگروه های پنج‌گانه مجمع نخبگان نوجوان دانش آموزی استان بوشهر گزارش کار خود را در شش ماه گذشته توسط سخنگویان کارگروه ها ارائه داد و گزارش های پربار و قوی بود و امیدواریم بتوانیم به زودی طرح و ایده‌های نوجوانان را عملیاتی کنیم.

محمدرضا تنو با اشاره به اینکه نوجوانان و دانش آموزان سرمایه‌های اصلی کشور هستند، افزود: بابد از توان و ظرفیت نوجوانان فردای کشور برای حل مشکلات داخلی استفاده شود. ما در استان بوشهر از ظرفیت های زیادی برخوردار هستیم که به کمک شما نوجوانان و جوانان برای اجرای آن ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

تنو ضمن تشکر از ویسی، دستیار امور نوجوانان و دانش آموزی مجمع ملی جوانان کشور اظهار کرد: امیدوارم نکات بیان شده توسط اعضای مجمع نخبگان نوجوانان و دانش آموزی استان بوشهر پیگیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار