مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای تهران:

شهدا مظهر اقتدار ایران اسلامی هستند

ملارد (پانا) - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های تهران در یادواره شهدای فرهنگی بر اهمیت و جایگاه رفیع شهدا و احترام به خانواده آن‌ها تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۶۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد
شهدا مظهر اقتدار ایران اسلامی هستند

عبدالله مرتضوی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای تهران طی سخنانی در یادواره شهدای فرهنگی شهرستان ملارد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان و شهدای راه حقیقت بیان کرد: انسان خلیفه خدا بر روی زمین است اما وقتی صحبت از شهید و شهادت می‌شود، خداوند متعال خود را خلیفه و جانشین شهدا در خانواده‌های آن‌ها معرفی می‌کند.

وی ادامه داد: این نشان‌دهنده مقام و جایگاه رفیعی است که خداوند برای شهدا قائل است و در قرآن کریم بسیار بر احترام و ارج‌نهادن به خانواده آن‌ها و عدم بی‌توجهی به آن‌ها تأکید کرده است.

مرتضوی افزود: در هر موضوعی که دشمنان به ما حمله می‌کنند، متوجه می‌شویم که مسیر را درست رفته‌ایم، اگر مسیر شهدای ما را هدف می‌گیرند، یعنی راه حقیقی و درست است و باید آن را ادامه داد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های تهران خاطرنشان کرد: ما مدعی نیستیم که مشکلی در کشور وجود ندارد، اما مسیر انقلاب اسلامی ایران روشن بوده و آینده درخشانی در انتظار ملت ایران است، شهدا مظهر اقتدار ایران اسلامی هستند و این اقتدار در فعالیت‌های مختلف تبلور پیدا می‌کند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار