مدیر آموزش و پرورش ملارد:

آموزش و پرورش نقش ارزنده‌ای در پیروزی، تثبیت و تقویت انقلاب اسلامی داشته است

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد در مراسم یادواره شهدای فرهنگی این شهرستان بیان کرد فرهنگیان به آموزش و پرورش می‌بالند که نقش ارزنده‌ای در پیروزی انقلاب اسلامی، تثبیت و تقویت آن داشته‌است و این رسالت را با تقدیم ۳۶ هزار شهید دانش‌‌آموز و ۵ هزار شهید فرهنگی به آرمان‌های انقلاب، ادا کرده است.

کد مطلب: ۱۲۵۶۸۹۶
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش نقش ارزنده‌ای در پیروزی، تثبیت و تقویت انقلاب اسلامی داشته است

طیب رضایی‌فر، مدیر آموزش و پرورش ملارد در یادواره شهدای فرهنگی این شهرستان در سالن اجتماعات شهید طحانی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدای دانش‌آموز و فرهنگی، بیان کرد: شهید در اصل به معنای حاضر بودن است و اعتقاد بر این بوده که شهید زنده است به همین دلیل از صفات خداوند متعال است.

وی ادامه داد: شهدا از نفس افتادند تا ما از نفس نیفتیم و به خاک افتادند تا خاک ما را کسی تصرف نکند، شهادت به معنی عزت، ایمان، تمام خوبیها و رسیدن به رضایت خداوند متعال است.

رضایی‌فر افزود: اگر به سیره عملی شهیدان والامقام نگاهی بیندازیم متوجه می‌شویم که آن‌ها در بین هم‌کلاسی‌ها، همکاران، همشهریها و هم محلی‌ها اسوه و الگو بودند، آنها انسان‌های وارسته‌ای بودند که فقط به یاد خدا و انبیاء الهی بودند.

مدیر آموزش و پرورش ملارد خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش افتخار می‌کند که ۳۶ هزار شهید دانش‌‌آموز و ۵ هزار شهید فرهنگی را به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است و ما به خود می‌بالیم که از پیروزی انقلاب تاکنون همراه و هم‌پیمان با انقلاب بوده‌ایم، اکنون نیز طرح لاله‌های روشن را در مدارس این شهرستان با هدف آشنایی فرهنگیان و دانش‌آموزان با زوایای فرهنگی زندگی شهدا را در حال اجرا داریم.

یادواره شهدای فرهنگی ملارد در سالن اجتماعات شهید طحانی با حضور گسترده مسئولین استانی و این شهرستان با اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع، تجلیل از ۱۲ خانواده شهید و رونمایی از یادمان شهدای دانش‌آموز و فرهنگی برگزار شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار