نگاهی به دیدار عقب افتاده هفته بیست و یکم لالیگا

قهرمان بحران‌زده در رویای بازگشت

کورسوی امید با تیم ته جدولی

تهران (پانا) - در یکی از بازی‌های عقب‌افتاده هفته بیست و یکم لالیگا، امشب و از ساعت 21:30 اتلتیکو مادرید مدافع عنوان قهرمانی به امید کم کردن فاصله با صدر جدول روبروی تیم ته جدولی لوانته قرار خواهد گرفت.

کد مطلب: ۱۲۵۶۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد
قهرمان بحران‌زده در رویای بازگشت

دیدارهای هفته بیست و یکم لالیگا اسپانیا که به علت حضور 4 تیم «بارسلونا، رئال مادرید، اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلبائو» در سوپر جام عجیب فوتبال این کشور، به صورت ناقص برگزار شده بود، امشب با برگزاری یکی از این بازی‌های عقب افتاده پیگیری می‌شود تا جدول کمی سر و شکل بهترین به خود بگیرد.

در بازی عقب افتاده از هفته بیست و یکم لالیگا، اتلتیکو مادرید مدافع عنوان قهرمانی با هدایت دیه‌گو سیموئونه از ساعت 21:30 امشب در ورزشگاه متروپولیتانو شهر مادرید از تیم ته جدولی و بحران‌زده لوانته میزبانی می‌کند تا در روزهایی که تکرار قهرمانی برای آن‌ها شبیه رویای دست نیافتی باشد، شاید کورسوی امید برای نزدیک شدن به صدر جدول را در دل هوادارانش روشن نگه دارد.

پایان ناکامی‌ها یک سال و نیمه

بازی رفت دو تیم در خانه لوانته با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید، نتیچه‌ای که باعث شد که تعداد بازی‌های بدون برد اتلتیکو مادرید مقابل لوانته به عدد 3 برسد و مهم‌تر اینکه آخرین بازی آنها در شهر مادرید در فصلی که اتلتیکو قهرمان شد با برتری لوانته به پایان رسید و حالا امشب وقت خوبی برای گرفتن انتقام آن شکست و امیدوار شدن به آینده است.

امیدوار به بازگشت

مردان دیگه‌گو سیئونه که ماه بدی را در فوتبال اسپانیا سپری کردند و از 6 بازی رسمی خود تنها 2 برد بدست آورده و 3 بار با شکست زمین را ترک کردند تا اختلاف‌شان با رئال مادرید صدرنشین به عدد 15 برسد، پس از برد جذاب یکشنبه شب در خانه ختافه که در شبی جذاب با نتیجه 4 بر 3 رقم خورد، امشب در حالی از تیم ته جدولی میزبانی خواهند کرد که 4 بازیکن بزرگ خود به نام‌های « یانیک فریرا کاراسکو، فلیپه، آنتوان گریزمن و دنیل واس» را در اختیار ندارند و وضعیت خوزه خیمنز هم برای حضور در بازی مبهم است.

این در حالی است که تیم ته جدولی لوانته که در 3 بازی آخر خود با شکست روبرو شده و با 50 گل خورده بدترین خط دفاع این فصل را در اختیار دارد، مانند مدافع عنوان قهرمانی برای بازی امشب بسیاری از بازیکنان را همراه نخواهد داشت و با 6 غایب از والنسیا راهی مادرید شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار