تا پایان بهمن ماه؛

۷۱۰ نفر از دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد دوره آموزش خبرنگاری می‌بینند

یاسوج (پانا) - مسئول خبرگزاری پانا در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد ۷۱۰ نفر از دانش‌آموزان استان در فاز چهارم دوره خبرنگاری  در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم در سراسر استان بصورت آنلاین توسط  مدرسان خبرگزاری پانا آموزش می‌بینند .

کد مطلب: ۱۲۵۶۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد
۷۱۰ نفر از دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد دوره آموزش خبرنگاری می‌بینند

صمد احسانی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این دوره شناسایی و توانمد سازی دانش آموزان به حرفه خبرنگاری است، گفت: این جلسات با موضوع خبر نویسی، گزارش ،فنون مصاحبه و تنظیم خبر از طریق شبکه شاد با تدریس مدرسین کشوری خبرگزاری پانا در حال برگزاری است .

وی گفت: رسالت خبرگزاری پانا پرورش و استعداد یابی دانش اموزان با علاقه به خبرنگاری است.

احسانی افزود: فاز چهارم خبرنگاری در سال هزار و چهارصد با ظرفیتی بالغ بر 54هزار دانش اموز در سراسر کشور در حال برگزاری می باشد که سهمیه استان 710 نفر است.

مسئول خبرگزاری پانا استان اظهار کرد: پس از اتمام این دوره اثار ارسالی از طرف دانش اموزان دریافت می شود و برای برگزیده ها گواهی صادر می شود.

شایان ذکر است: خبرگزاری پانا در مهر ماه ۱۳۹۱ توسط معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به هیئت عالی نظارت بر مطبوعات و خبرگزاری ها ارسال و با بررسی های لازم، این هیئت پس از ۱۰ سال با اعطاء مجوز خبرگزاری های رسمی جمهوری اسلامی ایران را دریافت کرد.

خبرگزاری پانا به عنوان یک مرجع خبری و اطلاع رسانی آموزش و پرورش است که می تواند زمینه تربیت اجتماعی دانش آموزان را در بستر سواد رسانه ای محقق کند.

در پایان به دانش آموزان منتخب کارت خبرنگاری معتبر ارائه خواهد شد و این دانش آموزان در عرصه خبرنگاری در استان فعال خواهند شد.

خبرنگار: محمدصادق بهرامی پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار