شبی به یاد شهدا در فضای شاد کانون عاطفه کاشمر برگزار شد

کاشمر (پانا) - همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه شبی به یاد شهدا توسط اعضای انجمن قرآن و عترت کانون عاطفه کاشمر برگزار و در فضای شاد کانون عاطفه و خبرگزاری پانا به صورت زنده پخش شد.

کد مطلب: ۱۲۵۵۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد
شبی به یاد شهدا در فضای شاد کانون عاطفه کاشمر برگزار شد

برنامه شبی به یاد شهدا که با همکاری انجمن های کانون عاطفه و خبرگزاری پانا برگزار شد و در اولین مراسم خود سردار رشید اسلام معلم شهید هادی شهابیان را معرفی کرد.
در این مراسم ضمن خواندن زندگینامه و خاطراتی از شهید کلیپ هایی از فعالیت های وی در کلاس های درس و امور تربیتی و جنگ تحمیلی نمایش داده شد.
شهید هادی شهابیان متولد سال ۱۳۳۹ بوده و پس از اتمام تحصیلات به عنوان معلم در مدارس کوهسرخ و کاشمر به خدمت مشغول شد و با شروع جنگ تحمیلی بارها به عنوان بسیجی در سمت های مختلف به جبهه عزیمت کرد.
وی در سال‌های اول پیروزی انقلاب که هنوز هیچ کانونی از طرف آموزش و پرورش وجود نداشت با همکاری تعدادی از فرهنگیان انقلابی کانون پرورشی لقمان را برای آگاهی دادن به نسل نوجوان و پربار کردن اوقات فراغت آنان تاسیس کرد که بعدها به عنوان کانون فرهنگی تربیتی لقمان مجوز فعالیت دریافت کرد.
شهید شهابیان علاوه بر معلمی و خدمت در امور تربیتی با بنیاد شهید انقلاب اسلامی در امور تحصیلی فرزندان شاهد همکاری می کرد و برای رشد و پیشرفت فرزندان شهید روستاها خوابگاه فرزندان شاهد را تاسیس کرد.
معلم شهید در اوقات فراغت خود برای ارتقاء سطح فرهنگی شهر و علاقمند کردن مردم به کتاب و کتابخوانی با همکاری چند فرهنگی دیگر کتابفروشی ابوذر را تاسیس و از این طریق به تشویق نوجوانان و جوانان به امور فرهنگی و هنری اقدام کرد.
سردار رشید اسلام در آخرین سمت خود به عنوان معاون گردان غواصی نوح نبی در عملیات کربلای ۸ در منطقه شلمچه به فیض شهادت نائل آمد.

خبرنگار: فرزاد آسوده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار