معاون پرورشی آموزش و پرورش کاشمر:

مربیان شهید باید الگوی عملی ما باشند

کاشمر (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش کاشمر در دیدار با خانواده مدیر شهید کانون لقمان گفت مربیان شهید باید الگویی عملی برای فعالیت‌ها باشند.

کد مطلب: ۱۲۵۸۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد
مربیان شهید باید الگوی عملی ما باشند

همزمان با هفته کانون‌های فرهنگی، تربیتی، حامد ناصری معاون پرورشی و تربیت‌بدنی به همراه کارشناس شاهد آموزش و پرورش و مدیران کانون‌های لقمان و عاطفه از خانواده شهید شهابیان، موسس و مدیر کانون لقمان کاشمر تجلیل کرده و یاد و خاطره این شهید گرانقدر را گرامی داشتند.

معاون پرورشی شهرستان، ضمن بیان اینکه از دوره نوجوانی با کانون در ارتباط بوده گفت: بهترین محلی که می‌تواند به عنوان ابزار امور تربیتی در رشد و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان موثر باشد و در واقع پایگاه و سنگر اصلی امور تربیتی است، کانون‌های فرهنگی و تربیتی هستند.

ناصری از شهید شهابیان به عنوان الگویی تمام عیار برای فعالیت‌های تربیتی و کار جهادی نام برده و گفت: کانون لقمان در زمانی در شهرستان کاشمر به عنوان مرکز فرهنگی و هنری فعالیت خود را شروع کرد که هنوز هیچ مرکزی در آموزش و پرورش برای این کار تعریف نشده بود و در واقع کانون لقمان باقیات الصالحات است که توسط این شهید برای ما به یادگار مانده است.

سعید تاج‌محمدی مدیر کانون لقمان نیز گفت: شهید شهابیان می توانست در یک مرکز دیگر فعالیت کند اما با احساس نیاز جامعه دانش‌آموزی قدم در راهی گذاشت که موجب جذب استعدادهای فراوان شد و آن تاسیس یک ساختار فرهنگی به نام کانون بود. ارزش این بنای ساختار از کارهای متفرقه بسیار بیشتر است.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم با استعانت از روح شهدا به‌ویژه مربیان شهید کانون لقمان شهیدان هادی شهابیان و کاظم نژاد رحیم به اهداف آرمانی انقلاب نزدیک شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار