معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش :

تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه امری ضروری است

کرج (پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش عنوان کرد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه امری ضروری است.

کد مطلب: ۱۲۵۵۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد
تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه امری ضروری است

فرشته فهمیده معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاورد های انقلاب اسلامی و دیدار با دانش آموزان نخبه شهرستان ساوجبلاغ گفت: از جوانان و نوجوانان فرهنگیان فرهیخته که چنین نمایشگاه ارزشمندی را در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برپا کردند، تشکر می‌کنم.


وی افزود: باید شرایطی فراهم شود تا سایر دانش‌آموزان نیز از این نمایشگاه بازدید کنند زیرا مطالب مفیدی را از دستاوردهای انقلاب به تصویر کشیده می شود.

فهمیده تصریح کرد: تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه امری ضروری بوده و یکی از موضوعاتی که نیاز به تبیین دارد شخصیت امام خمینی (ره) است.

وی اضافه کرد : برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی به تبیین دستاوردهای انقلاب کمک می‌کند و هرکس به سهم خود باید در این راستا حرکت کند.

فهمیده در ادامه خاطرنشان کرد: ایستادگی و مقاومت مردم سبب پیشرفت کشور شده و باید به جوانان میدان داد زیرا آینده سازان کشور هستند و بسیاری از شهدای جنگ تحمیلی نیز دانش‌آموزان هستند که در راه دفاع از کشور به شهادت رسیدند.

صمد پور روستا سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ در پایان این بازدید اظهار کرد: نمایشگاه‌های دستاوردهای علمی ،پژوهشی و فرهنگی در سراسر شهرستان برپا شده است و برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی به افزایش آگاهی دانش آموزان کمک می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار