حاشیه‌های روز نهم جشنواره فجر در برج میلاد؛

از فیگورهای ساعد و گلوریا تا اشک‌های کیوان علی محمدی برای «2888» و خلبانان

تهران (پانا) - روز نهم جشنواره فیلم فجر در خانه جشنواره در حالی برگزار شد که اشک‌های یک فیلمساز در نشست خبری سرازیر شد.

کد مطلب: ۱۲۵۴۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
از فیگورهای ساعد و گلوریا تا اشک‌های کیوان علی محمدی برای «2888» و خلبانان

9 روز از چهلمین جشنواره فیلم فجر را پشت سر گذاشتیم؛ روزها و شب‌های بی خوابی که بیشتر برای اهالی رسانه و هنرمندان شیرین است تا خسته کننده!

طبق اطلاعات درج شده در سامانه سمفا فیلم‌های «ملاقات خصوصی»، «موقعیت مهدی»، «علفزار»، «شادروان» و «مرد بازنده» از نظر تعداد مخاطب و رای‌ها به ترتیب در رتبه‌های اول تا پنجم قرار دارند.

در روز نهم، فیلم‌های سینمایی «شهرک» ساخته علی حضرتی و «2888» ساخته مشترک کیوان علی محمدی و علی اکبر حیدری روی پرده رفت که هر دو فیلم، مهمانان خاصی داشت که خانه جشنواره آنها را میزبانی کرد.

برای تماشای فیلم «شهرک» خانواده سهیلی اعم از سعید، سینا و صدف سهیلی به علاوه گلوریا هاردی همسر ساعد سهیلی در برج میلاد حضور یافتند و خانوادگی به تماشای فیلم جدید ساعد نشستند.

برای تماشای فیلم «2888» خلبانان آزاده و خانواده شهدای نیروی هوایی در سال حضور یافتند و همچنین از سازندگان این فیلم بابت توجه به این قشر از جامعه و بیان رشادت‌های خلبانان تشکر کردند.

کیوان علی محمدی در میانه جلسه مطبوعاتی فیلمش از سالن خارج شد چون صحبت در حضور این خلبان‌ها و یادآوری سختی‌هایی که برای ساخت این پروژه متحمل شده و غلیان احساساتش درباره ایران و رشادت‌هایی که سربازان وطن و شهدا برای حفظ کشور انجام داده‌اند، باعث شد نتواند خود را کنترل کند و در حالی که اشک می‌ریخت تحمل کردن جلسه را سخت دانست و آن را ترک کرد.

در ساعات پایانی نهمین روز از چهلمین جشنواره فیلم فجر، نامزدهای بخش اقلام تبلیغی و اطلاع‌رسانی و همچنین نامزدهای فیلم کوتاه و مستند اعلام شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار