مدیر آموزش و پرورش رودهن:

مانور یاوران انقلاب صحنه شور و هیجان برای آموزش مفاهیم وطن‌دوستی به دانش‌آموزان است

رودهن(پانا) - مدیر آموزش و پرورش رودهن اجرای مانور یاوران انقلاب را، صحنه شور، هیجان و نشاط برای ارائه و آموزش مفاهیم وطن‌دوستی در بین دانش‌آموزان معرفی کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۴۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد
مانور یاوران انقلاب صحنه شور و هیجان برای آموزش مفاهیم وطن‌دوستی به دانش‌آموزان است

زهرا رستمی مدیر آموزش و پرورش رودهن در گفتگو با پانا گفت: مانور یاوران انقلاب اوج ‌نظم و نشاطی را که در جهت شناخت انقلاب می‌توان برای دانش‌اموزان فراهم می‌کند. آن‌ها در طی برگزاری مانور با اجرای سرود‌های هماهنگ و برنامه‌های مهیج ناخودآگاه حس وطن دوستی و تعهد به آن را یاد میگیرند و درک‌ می‌کنند.

وی بیان کرد: مانور انقلاب در مدارس هرسال با برنامه‌ریزی‌های خاص و با نظم کامل زیر نظر سازمان دانش‌آموزی پیشتازان برگزار می‌شد؛ اما باتوجه به شیوع ویروس دوسال است که اجرای این مانور با اختلالاتی مواجه شده است و امکان اجرای آن به صورت معمول و به روال سال‌های قبل وجود ندارد.

رستمی در تکمیل صحبت‌هایش افزود: آموزش و پرورش رودهن امسال باتوجه به این‌که اوضاع کرونا کمی بهتر شده بود درصد اجرای این برنامه در مدارس منطقه بود و برنامه‌ریزی‌های کامل هم انجام شد که مجددا با شیوع پیک جدید ویروس مواجه شدیم و مدارس کاملا مجازی شدند.

وی اظهار کرد: بنابراین اجرای مانور یاوران انقلاب به صورت مجازی و در گروه‌ها و کانال‌های مدارس و منطقه کار خود را آغاز کرد و دانش‌آموزان با هدایت معاونین و مربیان پرورشی مدارس به تمرین سرود‌ها و اقدامات اجرایی می‌پردازند.

رستمی بیان کرد: مانور مجازی یاوران انقلاب گرچه خیلی از ویژگی‌های اجرای مانور در شرایط حضوری را ندارد اما از طرفی ذوق و هنر دانش‌آموزان و خلاقیت آن‌ها را در تولید محتوا و ارائه موارد خواسته شده نشان می‌دهد و باعث می‌شود دانش‌آموزان در این زمینه و در قالب کارهای پرورشی خود را محک‌ بزنند و در مانور مجازی انقلاب آثارشان به نمایش گذاشته شود.

مدیر آموزش و پرورش رودهن تصریح کرد: کلیه آثار در واحد پرورشی اداره بررسی و آثار برتر بعد از اتمام‌ مانور اعلام و مورد تقدیر قرار خواهند گرفتند تا شور و انگیزه دانش‌آموزان برای شرکت در فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ملی از بین نرود و بدانند که آموزش و پرورش برای کاری که آن‌ها انجام داده‌اند ارزش و اهمیت قائل شده است.

رستمی افزود: معاونین و مربیان پرورشی در سطح منطقه باید همسو و هماهنگ با برنامه‌های واحد پرورشی و بخش سازمان دانش‌آموزی پیشتازان باشند تا اجرای مجازی مانور با کیفیت در سطح منطقه اجرا شود و بتوان مفاهیم ملی و‌میهنی را در قالب اجرای این‌مانور به صورت ناخودآگاه به دانش‌آموزان آموزش داد.

خبرنگار: زهره صفرزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار