کنسرت مشترک «علی زندوکیلی» با ستاره موسیقی ترکیه برگزار می‌شود

تهران (پانا) - کنسرت مشترک علی زندوکیلی و ستاره موسیقی پاپ ترکیه «کورای آوجی» در تاریخ 4 فروردین 1401 در سالن مجلل icc ترکیه برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۵۴۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد
کنسرت مشترک «علی زندوکیلی» با ستاره موسیقی ترکیه برگزار می‌شود

کورای آوجی با ۲ آلبوم Sonra Dersin Ki سال ۲۰۱۶ و Senin İçin Değer سال ۲۰۱۷ مورد توجه قرارگرفت و توانست نظر طرفداران بسیاری را در ترکیه به سمت آثار خود جلب کند.
این خواننده در کنسرت 26 تیرماه 1400 خود در ترکیه، از علی زندوکیلی به عنوان خواننده مهمان دعوت کرد که دو قطعه را بصورت مهمان در کنسرتش اجرا کند و استقبال از آن برنامه باعث شد برنامه گذاران ترکیه، به فکر برگزاری کنسرت مشترک این دو خواننده در سالن بزرگ icc بیفتند و نوروز 1401 پذیرای مخاطبان ایرانی و ترک باشند.
روزنامه ملیت (از معتبرترین رسانه های ترکیه) در گزارشی از کنسرت قبلی این دو هنرمند با اشاره به حضور علی زندوکیلی در کنسرت خواننده تُرک به عنوان مهمان، از علی زندوکیلی به عنوان یکی از پرمخاطب ترین خواننده های ایرانی یاد کرده است و استقبال از این خواننده ایرانی در کنسرت «کورای» را «جالب» و «غیرقابل پیش بینی» خطاب کرده است.
محمود شبیری (مدیربرنامه و تهیه کننده علی زندوکیلی) درباره این کنسرت گفت: «تُرک ها مدت هاست موسیقی ایران را تحت رصد دارند و بعد از اجرای کنسرت «تکسیم تریو» در ایران، روابط خوبی بین ما با برنامه گذاران ترکیه برقرار شد. حضور علی زندوکیلی در کنسرت قبلی «کورای» واکنش های زیادی را در رسانه های ترکیه به دنبال داشت و همین باعث شد ایده برگزاری کنسرت مشترک این دو خواننده مطرح شود و با بررسی جوانب مختلف، با این اجرا موافقت کردیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار