با حضور استاندار کردستان انجام شد

دبستان ۹ کلاسه بنیاد برکت شهر مریوان افتتاح شد

سنندج (پانا) - به میمنت دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مدرسه ۹ کلاسه بنیاد برکت با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۲۵۴۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
دبستان ۹ کلاسه بنیاد برکت شهر مریوان افتتاح شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، مدرسه ۹ کلاسه بنیاد برکت با حضور مسئولین استانی و شهرستانی از جمله استاندار کردستان، امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان و مدیر آموزش و پرورش افتتاح شد.

استاندار کردستان در آیین افتتاح این مدرسه گفت: خوشحالم که امروز در شهر مردم غیور و غیرتمند مریوان حضور دارم.

اسماعیل زارعی کوشا با اشاره به اینکه بنیاد برکت یکی از برکات جمهوری اسلامی و یادگار امام خمینی(ره) است اظهار کرد: امیدوارم دانش آموزان این مدرسه مانند بسیاری از فارغ التحصیلان مریوانی مایه افتخار باشند و آینده خوبی برای مریوان و کشور رقم بزنند.

نماینده مردم شهرستانهای مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی هم در این آیین گفت: از سال گذشته تاکنون ۳۵ پروژه آموزشی در شهرستان مریوان فعال شده است که جای امیدواری است.

شیوا قاسمی پور با بیان اینکه کمبود فضای آموزشی یکی از اولویت های استان و همچنین مریوان است افزود: شهر مریوان چون مهاجرپذیر است جمعیت بالایی دارد و به این دلیل جمعیت دانش آموزی هم بالا است.

وی اضافه کرد: مریوان تنها شهرستان استان است که برخی مدارس خاص آن از جمله مدرسه شاهد هم دو شیفته فعالیت می کنند.

محمدرضا وینسفهان مدیر آموزش و پرورش مریوان هم گفت: این مدرسه با ۵۸۴ مترمربع زیربنا در زمینی به مساحت ۳ هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کردستان احداث شده است.

وی افزود: اعتبار مورد نیاز این مدرسه با مشارکت بنیاد خیریه برکت تامین و امروز به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی افتتاح شد.

مدیر آموزش و پرورش مریوان تصریح کرد: با بهره برداری از این مدرسه بیش از ۴۰۰ دانش آموز از فضای آموزشی مناسب و استاندارد برخوردار شدند.

محمدرضا وینسفهان در ادامه عنوان کرد: در دو سال اخیر ۶ مدرسه شهری و روستایی با ۳۳ کلاس درس و مساحت ۹۸۵۰ متر مربع به بهره برداری رسیده و ۶ مدرسه دیگر با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در آینده نزدیک به فضاهای آموزشی شهرستان اضافه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار