باستانی‌کاران فرهنگی قم ایام دهه فجر را گرامی داشتند

قم(پانا)- هیات ورزش های زورخانه ای ناحیه یک آموزش و پرورش قم، شب گذشته طی مراسمی ایام سالگرد پیروزی انقلاب را در سالن ورزش های باستانی ناحیه در مجتمع ورزشی مریم گرامی داشتند.

کد مطلب: ۱۲۵۴۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
باستانی‌کاران فرهنگی قم ایام دهه فجر را گرامی داشتند

هیات ورزش های زورخانه ای ناحیه یک آموزش و پرورش قم، در برنامه ای با همکاری کانون بسیج فرهنگیان شهید رجایی گردهم آمدند تا در پنجمین سالگرد تاسیس این سالن، ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی بدارند.

در این مراسم، «محسن عاصی» معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی طی سخنانی، با اشاره به فرازهایی از بیانیه گام دوم انقلاب، عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در جهاد تبیین و یادآوری دستاوردهای پیروزی انقلاب و افتخارات نظام اسلامی در حوزه های علم و فناوری، سازندگی، محرومیت زدایی، معنویت و اخلاق و قطع وابستگی به اجانب را مسئولیتی انکار ناپذیر برای همگان بخصوص فرهنگیان بسیجی برشمرد.

مراسم فوق با اجرای نواهای مرشدهای دانش آموز زورخانه در حال و هوای انقلاب و همزمان انجام حرکات ورزش زورخانه ای به یاد قهرمانانی که در مسیر پیروزی انقلاب و حماسه دفاع مقدس همه هستی خود را تقدیم ارزش های اسلام و انقلاب کردند، همراه بود.

در این مراسم، تصویری از مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید سلیمانی در قم، از سوی «مهدی محمدزاده» مدیرکانون بسیج فرهنگیان شهید رجایی ناحیه یک به مجموعه ورزش باستانی ناحیه اهدا شد.

همچنین مرشدان نوجوان این مراسم، با حضور «نادر کریمی» معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش و «احمد غفاریان» معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه و تعدادی از رزمندگان گردان فاتحین، فرهنگیان بسیجی و پدران دانش آموزان مورد تقدیر قرار گرفتند.

سالن ورزش های زورخانه ای ناحیه یک آموزش و پرورش قم، نخستین سالن ورزش های باستانی فرهنگیان کشور است که 20 بهمن سال 1395، همزمان با ایام الله دهه فجر به بهره برداری رسید.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار